اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

آبرسانی سیار سپاه و بسیج به ۱۴۷ روستا در استان اردبیل/بسیج و سپاه با تمام وجود در خدمت مردم است

آبرسانی سیار سپاه و بسیج به ۱۴۷ روستا در استان اردبیل/بسیج و سپاه با تمام وجود در خدمت مردم است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آبرسانی سیار به صورت مستمر در شهرستان‌های پارس آباد،اصلاندوز، مشگین شهر و خلخال و به صورت موردی در شهرستان های نمین، بیله سوار و گرمی انجام می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای عمل به منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه و دستورات و تاکیدات ویژه به فرماندهان و مسئولین اقشار و رده های ذیربط سپاه استان اردبیل، مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت رسانی به مردم به خصوص روستاهای درگیر تنش آبی، به ۱۴۷ روستای استان در قالب نهضت آبرسانی سیار،آبرسانی شده است و این نهضت همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: آبرسانی سیار به صورت مستمر در شهرستان های پارس آباد،اصلاندوز، مشگین شهر و خلخال و به صورت موردی در شهرستان های نمین،بیله سوار و گرمی انجام می گیرد.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نهضت آبرسانی سیار با همکاری گروه های جهادی، بسیج سازندگی، تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع)،گردان های امام حسین(ع)، نواحی مقاومت بسیج، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان، شرکت آب و فاضلاب، فرمانداری ها و بخشداری های استان اجرایی شده است.

,

سردار محمدی اصل ابراز داشت: تاکنون با استفاده از توان انسانی و ماشین آلات بسیج و سپاه، ۶۴۹  تانکر آب شرب با ظرفیت بیش از ۵ میلیون لیتر، در ۱۴۷ روستا با جمعیت ۴۹ هزار ۲۱۰ نفر در استان توزیع شده است که این فرآیند همچنان ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج خادم مردم است و بر خود وظیفه می داند در شرایط سخت و در مواقع نیاز مردم، وارد میدان شود و در کنار مردم باشد، گفت: همه ما باید فرصت خدمت به مردم را توفیق الهی بدانیم و هر آنچه در توان داریم برای حل مشکلات موجود کشور به صورت جهادی و انقلابی تلاش کنیم.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تشکر از بسیجیان و پاسداران جهادی که در نهضت آبرسانی تلاش می کنند، تصریح کرد: پیرو تاکیدات صورت گرفته، سپاه و بسیج استان با تمام وجود و با استفاده از توان انسانی و تجهیزاتی در خدمت مردم هست و از تمام ظرفیت های خود برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم استفاده می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه