اخبار داغ

کارشناس حوزه گردشگری مطرح کرد:

گردشگری دستاویز سیاسی دشمن برای تبلیغ پروژه ایران هراسی شد/ موازی کاری مسئولین؛ آفتی که دامنگیر البرز است

گردشگری دستاویز سیاسی دشمن برای تبلیغ پروژه ایران هراسی شد/ موازی کاری مسئولین؛ آفتی که دامنگیر البرز است
محمد شجاعی گفت: یکی از ابزارهای اساسی برای تبلیغات پروژه ایران هراسی صنعت گردشگری است که در مدیای دنیا و اینترنشنال در حال رخ دادن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس حوزه گردشگری در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: صنعت گردشگری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و بدون هیچ واسطه ای از ایران تبلیغ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد شجاعی ادامه داد: این ضعف سیستم گردشگری و تبلیغات ما است، که یک گردشگر با بیم و امید به ایران می آید ولی کاملا با رضایت بر می گردد که نشان دهنده این است که این صنعت ابزار تبلیغاتی قوی ای دارد که بدون واسطه با مردم است.
 
وی افزود: یکی از ابزارهای اساسی برای تبلیغات پروژه ایران هراسی صنعت گردشگری است که در مدیای دنیا و اینترنشنال رخ می دهد.
 
این کارشناس تصریح کرد: ابزار دیگری که ذیل صنعت گردشگری می تواند کمک کند که ایران هراسی را در پروسه گردشگری کاهش دهیم استفاده از سند گردشگری شبکه های مجازی است.
 
شجاعی گفت: امروز گردشگران زیادی به واسطه تصاویری از ایران که در شبکه های مجازی دیده اند؛ به دیدن ایران تمایل پیدا کرده اند و لذا باید از این بستر به نحوه ویژه ای استفاده شود.
 
وی تاکید کرد: استان البرز نیز از نظر گردشگری پتانسیل بسیار خوبی دارد زیرا ما گرمترین منطقه مانند تپه ازبکی اشتهارد را در کنار سردترین منطقه یعنی دیزین در ایران کوچک داریم.
 
این کارشناس بیان کرد: متاسفانه تاکنون آن گونه که باید در خصوص سرمایه گذاری و گردشگری در استان فکر و از این پتانسیل استفاده نشده است.
 
شجاعی افزود: انجام کارهای فرهنگی به صورت موازی کاری توسط مسئولین؛ یکی از عواملیِ که صنعت گردشگری در البرز رونق ندارد. 
 
وی ادامه داد: باید از این ظرفیت به گونه ای شایسته استفاده شود و سرمایه گذاران باید در کنار تورهای گردشگری قرار گیرند تا ایران کوچک به عنوان یک منطقه گردشگری شناسایی و برگزیده شود.
 
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری از صنایعی است که می تواند ضمن خودکفایی؛ برای ایران کوچک درآمدزایی کرده و پتانسیل های البرز را با تنوع اقوام به مردم ایران و دنیا نشان دهد.
 
 
انتهای پیام/ 
,
محمد شجاعی ادامه داد: این ضعف سیستم گردشگری و تبلیغات ما است، که یک گردشگر با بیم و امید به ایران می آید ولی کاملا با رضایت بر می گردد که نشان دهنده این است که این صنعت ابزار تبلیغاتی قوی ای دارد که بدون واسطه با مردم است.
,
 
,
وی افزود: یکی از ابزارهای اساسی برای تبلیغات پروژه ایران هراسی صنعت گردشگری است که در مدیای دنیا و اینترنشنال رخ می دهد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: ابزار دیگری که ذیل صنعت گردشگری می تواند کمک کند که ایران هراسی را در پروسه گردشگری کاهش دهیم استفاده از سند گردشگری شبکه های مجازی است.
,
 
,
شجاعی گفت: امروز گردشگران زیادی به واسطه تصاویری از ایران که در شبکه های مجازی دیده اند؛ به دیدن ایران تمایل پیدا کرده اند و لذا باید از این بستر به نحوه ویژه ای استفاده شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: استان البرز نیز از نظر گردشگری پتانسیل بسیار خوبی دارد زیرا ما گرمترین منطقه مانند تپه ازبکی اشتهارد را در کنار سردترین منطقه یعنی دیزین در ایران کوچک داریم.
,
 
,
این کارشناس بیان کرد: متاسفانه تاکنون آن گونه که باید در خصوص سرمایه گذاری و گردشگری در استان فکر و از این پتانسیل استفاده نشده است.
,
 
,
شجاعی افزود: انجام کارهای فرهنگی به صورت موازی کاری توسط مسئولین؛ یکی از عواملیِ که صنعت گردشگری در البرز رونق ندارد. 
,
 
,
وی ادامه داد: باید از این ظرفیت به گونه ای شایسته استفاده شود و سرمایه گذاران باید در کنار تورهای گردشگری قرار گیرند تا ایران کوچک به عنوان یک منطقه گردشگری شناسایی و برگزیده شود.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری از صنایعی است که می تواند ضمن خودکفایی؛ برای ایران کوچک درآمدزایی کرده و پتانسیل های البرز را با تنوع اقوام به مردم ایران و دنیا نشان دهد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه