اخبار داغ

فرمانده سپاه بندرترکمن خبر داد

اجرای رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان در بندرترکمن

اجرای رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان در بندرترکمن
ممشلی گفت: امروز مراسم متمرکز نهضت کمک مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان» ویژه آغاز سال تحصیلی با حضور خیران و مسئولان ادارات برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار  مظفر ممشلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیرو های مسلح و بسیج برای کمک به هم وطنان آسیب دیده از ویروس کرونا قرارگاه دفاع زیستی در استان شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار  مظفر ممشلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیرو های مسلح و بسیج برای کمک به هم وطنان آسیب دیده از ویروس کرونا قرارگاه دفاع زیستی در استان شکل گرفت., گلستان ما,

فرمانده سپاه بندرترکمن ادامه داد: به دنبال آن در ادامه  طرح شهید سلیمانی شورای دفاع زیستی شهرستان ها و پس از آن شورای زیستی محلات با همکاری فرمانده پایگاه، بهورزان ، شورا و دهیاران ،امامان جماعت و پاسگاه محل به منظور قطع زنجیره انتقال و کنترل شیوع ویروس کرونا و کمک به کادر درمان تشکیل شد.

,

ممشلی بابیان اینکه قرارگاه دفاع زیستی امام رضا (علیه السلام) بندرترکمن از پنج کارگروه تشکیل شده است، گفت: در کارگروه سازندگی این قرارگاه نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شناسایی و نسبت به اجرای کمک مومنانه اقدام می شود.

,

وی افزود: اقداماتی از قبیل تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، ایستگاه سلامت در قالب نهضت کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت.

,

این مقام مسئول متذکر شد: در امروز نیز مراسم متمرکز نهضت کمک مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان» ویژه آغاز سال تحصیلی با حضور خیران و مسئولان ادارات خواهیم داشت.

,

ممشلی تاکید کرد: در کارگروه فضای مجازی و رسانه نیز جلساتی را با ائمه جماعات، اصحاب رسانه و فضای مجازی جهت اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوع نامه های بهداشتی برگزار کردیم.

,

وی افزود: هماهنگی لازم در کارگروه واکسیناسیون با شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد تا در راستای تامین اقلام مورد نیاز و نیروی انسانی کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه