اخبار داغ

انتقاد از تصمیمات ستاد کرونا در دولت روحانی:

بعضی مصوبات ستاد کرونا معنا و مفهوم درستی ندارد/ ویزا برای درمان آری برای گردشگری نه!

بعضی مصوبات ستاد کرونا معنا و مفهوم درستی ندارد/ ویزا برای درمان آری برای گردشگری نه!
فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد با بیان اینکه بعضی مصوبات ستاد کرونا اصلا معنا و مفهوم درستی ندارد، گفت: چرا ویزای سلامت صادر می‌شود ولی ویزای توریستی صادر نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه در حال حاضر ویزای سلامت صادر می‌شود، گفت: برخی از توریست‌های خارجی تحت عناوین دیگری مثل گردشگری سلامت و به عنوان همراه بیمار به ایران وارد می‌شوند و به گردشگری در شهرهای مختلف ایران می‌پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه ما در ایران توریست و گردشگر نداریم ولی ویزای سلامت صادر می‌شود، افزود: اگر فردی از خارج از کشور بخواهد برای درمان به ایران وارد شود، مشکلی نیست.

,

فاطمی افزود: در تمام دنیا بحث گردشگری راه افتاده و برخی از کشورهای همسایه ایران مثل ترکیه، گردشگری واکسن را نیز راه‌اندازی کرده‌اند و کسانی که دوزهای واکسن را دریافت کرده باشند می‌توانند به این کشورها سفر کنند. حتی کشور ترکیه برای شهروندان خودش محدودیت ایجاد کرده ولی برای توریست‌ها هیچگونه محدودیتی به وجود نیاورده و بستر این کار باید در ایران هم فراهم شود که علت تعلل آن اصلا مشخص نیست.

,

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد با بیان اینکه وقتی فردی به عنوان توریست سلامت وارد کشور می‌شود، آیا نمی‌تواند کرونا را انتقال دهد؟ گفت: این تصمیم کشوری که از ابتدای شیوع کرونا گرفته شد که به گردشگران سلامت ویزا داده شود ولی به گردشگران عادی نه اصلا معنا و مفهوم درستی ندارد.

,

وی در پایان گفت: تقریباً بیش از یک سال است که در کشور ویزای توریستی صادر نمی‌شود اما ویزای سلامت صادر می‌شود و امیدواریم به نحوی برنامه‌ریزی صورت گیرد تا گردشگری از وضعیت نابسامان کنونی خارج شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه