اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان:

۳۹۶ نفر از خادمان حسینی لرستان برای برپایی موکب به کربلا اعزام می‌شوند

۳۹۶ نفر از خادمان حسینی لرستان برای برپایی موکب به کربلا اعزام می‌شوند
حقی‌پور گفت: ۳۹۶ نفر از خادمان حسینی استان لرستان برای برپایی موکب‌های اربعین به کربلا اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر حقی پور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، امسال اعزام زائران فقط از طریق هوایی امکان پذیر است که سهمیه ای ۳۰ هزار نفری به ایران اختصاص داده شده البته رایزنی ها برای افزایش سهمیه در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا از مدتها قبل به خادمان موکب ها اعلام شد که نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند چرا که برای خروج از کشور و ورود به عراق حتما باید علاوه بر کارت واکسیناسیون کرونا، برگه تست منفی کرونا هم به همراه داشته باشند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان تصریح کرد: برهمین اساس ۳۹۶ نفر از خادمان حسینی موکب دار از استان لرستان به کربلا اعزام خواهند شد و در قالب ۱۱ موکب به زائران اربعین خدمات لازم را ارائه می دهند.

,

حقی پور عنوان کرد: با توجه به اینکه هر ساله وسایل و تجهیزات مورد نیاز و مواد غذایی از کشور برای ایام اربعین ارسال می شد اما امسال احتمالا مواد غذایی از عراق تهیه می شود چرا که به دلیل شرایط کرونا فقط از طریق راه هوایی امکان تردد وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه در استان ۶۸ موکب وجود دارد، گفت: از این تعداد حدود ۱۱ موکب در کربلا، نجف و سامرا موکب برپا خواهند کرد و مابقی موکب ها فعالیت های دیگری را در این ایام انجام خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه