اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی و لغو محدودیت تردد مشهد در انتظار تأیید وزارت کشور

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی و لغو محدودیت تردد مشهد در انتظار تأیید وزارت کشور
رحیمی با اشاره به آمادگی سه مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مشهد گفت: راه اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی و لغو محدودیت تردد در انتظار رسیدگی وزارت کشور و تأییدیه نهایی مجوز مربوطه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رحیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون جزئیات واکسیناسیون شبانه‌روزی در مشهد اظهار کرد: نامه درخواستی توسط سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به وزارت کشور ارسال شده که اگر در هر نقطه‌ کشور، مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شد محدودیت تردد شبانه آن با مصوبه ستاد ملی کرونا رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: عطف به همین دستور سخنگوی ستاد کرونا، سه مرکز واکسیناسیون شبانه روزی در مشهد آماده شده است و به استانداری خراسان رضوی اعلام شده و منتظر ابلاغ دستورالعمل ها از سوی وزارت کشور هستیم.

,

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در انتظار تصمیم وزارت کشور

, راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در انتظار تصمیم وزارت کشور,

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به امکان راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون اعم از مرکز اباعبدالله در بلوار معلم ۷۵، مرکز صبای غربی ۱۱(سیدی) و فرامرز عباسی ۳ گفت: برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون شهرداری و مشهدمال در حال برنامه ریزی هستیم تا به این مراکز سه گانه ملحق شوند و لذا زیرساخت‌های لازم بایستی اجرایی شود.

,

وی با اشاره به اینکه راه اندازی مراکز واکسیناسیون شبانه روزی در مشهد منتظر دستور وزارت کشور است افزود: ستاد مقابله با کرونای استان در این زمینه نمی‌تواند مستقل تصمیم گیری داشته باشد چراکه باید درخواست سخنگوی ستاد ملی کرونا توسط وزارت کشور تأیید نهایی شود و احتمالاً این تأیید نهایی مجوز راه اندازی مراکز، در ابتدای هفته آینده صورت بگیرد.

,

رحیمی ادامه داد: البته فعلا مراکز واکسیناسیون تا نیمه شب در صورت مراجعه متقاضیان خدمات ارائه خواهند داد و ظرفیت این مراکز شیانه‌روزی نامحدود است.

,

منتظر دریافت واکسن برکت هستیم

, منتظر دریافت واکسن برکت هستیم,

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسن سینوفارم دز اول و دوم، آسترازینکا دز دوم موجود است و در انتظار دریافت واکسن برکت هستیم افزود: زمان راه اندازی واکسیناسیون شبانه روزی و در پی آن لغو محدودیت تردد شبانه هفته آینده مشخص خواهد شد.

,

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: درخواست داریم شهروندان در طی روز برای انجام واکسیناسیون به مراکز مختلف مراجعه داشته باشند چراکه میزان بالای تزریق واکسن مهم ترین پارامتر برای مقابله با ویروس کرونا در پیک آینده محسوب می شود.

,

وی افزود: در حاشیه شهر مشهد محدوده سنی از متولدین ۱۳۷۵  و در محدوده شهری از متولدین ۱۳۷۰ و دانشجویان نیز با کارت دانشجویی معتبر بدون محدودیت سنی تزریق واکسن صورت خواهد گرفت.

,

رحیمی با اشاره به این مطلب که قرارگاه شهید سلیمانی بسیج کاملاً در زمینه واکسیناسیون عمومی و مقابله با ویروس کرونا کمک‌رسانی و همکاری داشته و امکان راه اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه روزی توسط این قرارگاه نیز وجود دارد خاطرنشان کرد: بعد از راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون امکان رفع محدودیت تردد شبانه نیز میسر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه