اخبار داغ

معاون هماهنگی ستاداجرایی فرمان امام:

فاز دوم خط تولید واکسن برکت تا چند روز آینده به بهره‌برداری می رسد

فاز دوم خط تولید واکسن برکت تا چند روز آینده به بهره‌برداری می رسد
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: فرآیند تولید در فاز دوم کارخانه شفا فارمد از هفته گذشته آغاز شده و این خط تولید واکسن برکت با ظرفیت ۶ تا ۸ میلیون دز طی چند روز آینده به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، سیدمصطفی سیدهاشمی در پویش سالیانه "مشق احسان" در خصوص آخرین خبرها از واکسن "کوو ایران برکت" افزود: تولیدات واکسن برکت تا امروز ١٠ میلیون دز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهار داشت: از این تعداد بیش از پنج میلیون و ٢٠٠ هزار دز واکسن تحویل وزارت بهداشت شده و مابقی این واکسن‌ها نیز پس از طی مراحل تست کیفیت تحویل این وزارتخانه خواهند شد.
,
 
,
 آغاز پویش مشق احسان 
,  آغاز پویش مشق احسان ,
 
,
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امسال سومین سالی است که پویش مشق احسان برگزار می شود و این ایده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان ایده مثبت با هدف تأمین لوازم‌تحریر ایرانی برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند ایجاد شده است.
,
 
,
سیدهاشمی در خصوص جزییات پویش امسال افزود: امسال از سوی ستاد اجرایی فرمان امام ٢۵٠ هزار بسته نوشت‌افزار با سرمایه ۵۰ میلیارد تومان برای دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی تهیه شده و حدود ۷۰ هزار بسته هم ازطریق مشارکت مردمی تأمین شده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: لوازم‌تحریر تهیه شده تماما ساخت داخل است و با تهیه آن، ایجاد اشتغال برای کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل نیز صورت گرفته است.
,
 
,
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ارزش هربسته نوشت‌افزار ٢٠٠ هزار تومان برآورد شده است.
,
 
,
وی در خصوص توزیع این اقلام نیز بیان کرد: هزار گروه جهادی آموزشی توسط بنیاد احسان در سراسر کشور شناسایی و انتخاب شده‌اند که این گروه‌های جهادی بسته‌های لوازم‌تحریر را در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار توزیع می کنند.
,
 
,
بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته لوازم‌تحریر را در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرده است.
,
 
,
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به همت بنیاد احسان، پویش سالیانه "مشق احسان" با هدف توزیع نوشت‌افزار ایرانی بین دانش‌آموزان نیازمند کشور آغاز به کار کرد.
,
 
,
پویش ملی "مشق احسان" صبح امروز در مراسمی با حضور معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل بنیاد احسان در یکی از مساجد محله محروم هرندی تهران آغاز به کار کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه