اخبار داغ

زاکانی در حاشیه صحن امروز شورا اعلام کرد؛

خط قرمز مدیریت شهری، شهرفروشی و تراکم فروشی است

خط قرمز مدیریت شهری، شهرفروشی و تراکم فروشی است
شهردار جدید تهران با اشاره به اینکه شهرفروشی خط قرمز ما است، گفت: تخفیف در پرداخت عوارض و جایزه خوش‌حسابی امروز در صحن شورا جهت رفع انقباضات در حوزه ساخت و ساز تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره رویه شهرداری در مورد ساخت و ساز و اینکه آیا قرار است تغییراتی در این زمینه حاصل شود اظهار داشت: بنا داریم در قالب طرح جامع بتوانیم بازسازی و نوسازی شهر را انجام دهیم و سرعت بخشیدن به هر موضوعی که در قالب قانون باشد را حسن می‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: موضوعی که تحت عنوان تراکم‌فروشی و شهرفروشی باشد خط قرمز ما است و هرگز به آن سمت نخواهیم رفت. لذا مسیر درست توسعه و پیشرفت شهر را دنبال می‌کنیم.
,
 
,
شهردار جدید تهران درباره انتصابات در مدیریت شهری گفت: در مناطق و بخش‌های مختلف در شهرداری برنامه‌ها طبق روال و به صورت محکم و جدی در حال انجام است و سر فرصت تغییراتی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.
,
 
,
زاکانی درباره برنامه‌های شهرداری در ایام اربعین گفت: همه ساله تعدادی از نیروهای شهرداری و زحمتکشان برای خدمت در نجف و کربلا به این شهرها اعزام می‌شدند و گاهی تعدادشان به 2 هزار نفر هم می‌رسید.
,
 
,
وی گفت: طبق سهمیه‌ای که امسال در اختیارمان قرار گرفته شده 300 نفر را برای این مراسم اعزام خواهیم کرد و بنا شد از کسانی که ویژگی‌های ممتازی دارند از سوی نواحی انتخاب و معرفی شوند و از جنبه تشویقی برای حضور و ارائه خدمت به زائران بهره‌مند شویم.
,
 
,
شهردار جدید تهران درباره صدور پروانه در شهرداری گفت: تغییراتی که شورای پنجم در بحث عوارض داده بود سبب شد انقباضاتی در حوزه ساخت و ساز شاهد باشیم بر همین اساس دو مسأله را مدنظر قرار دادیم یکی اینکه بین 30 تا 65 درصد تغییرات داده شود و دیگری اینکه تشویق‌هایی در این راستا در نظر گیریم.
,
 
,
زاکانی گفت: موضوع جایزه خوش‌حسابی برای کسانی که عوارض‌شان را نقدا واریز می‌کنند همواره در طول سال‌ها مدنظر بوده و امسال نیز تا 60 روز 25 درصد جایزه در نظر گرفته شد.
,
 
,
وی گفت: البته طبق قانون حق تخفیف نداریم ولی می‌توانیم جایزه خوش‌حسابی را تعیین کنیم و بر همین حساب لایحه دو فوریتی به شورا دادیم که اعضای شورا آن را تصویب کردند.
,
 
,
شهردار جدید تهران با اشاره به اینکه سال گذشته 67 درصد درآمد شهرداری از شهرسازی بوده است گفت: این موضوع به معنای تراکم‌فروشی نیست 12 هزار بافت ناپایدار در شهرداری که این موضوع هم تهدید و هم فرصت است و ما باید از فرصت آن استفاده کنیم و تهدیدات را برطرف سازیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه