اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی :

الگو سازی و معرفی الگو برای تفریحات سالم هدف مهم ایجاد دهکده مقاومت بسیج است

الگو سازی و معرفی الگو برای تفریحات سالم هدف مهم ایجاد دهکده مقاومت بسیج است
کریمی گفت: هدف از تشکیل و راه اندازی دهکده مقاومت بسیج اراک الگو سازی و معرفی الگو برای تفریحات سالم است که با تکیه بر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس برای دیگر مجموعه ها الگو معرفی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز (سه شنبه) در آیین بازدید از بخش های مختلف دهکده مقاومت سپاه روح الله گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکری راه اندازی دهکده مقاومت بسیج در استان است که با رویکرد فرهنگی، ورزشی، تفریحی و خدماتی فعالیت می کند و برای عموم مردم استان قابل استفاده می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رویکرد فعالیت های دهکده مقاومت بسیج در استان مرکزی است که البته برنامه ها باید با خلاقیت و جذابیت ویژه ای و متناسب با مخاطبین پیش بینی و اجرا شوند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: عملیاتی نمودن مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی سیاست اصلی برنامه های دهکده مقاومت بسیج است و امیدواریم هیئت مدیره این مجموعه در این راستا برنامه های خوبی پیش بینی و اجرا نماید.

,

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان، کارشناسان و فعالین فرهنگی در اجرای برنامه ها در دهکده مقاومت یک ضرورت است و پیش بینی می شود با استفاده از هیئت اندیشه ورز بسیج در این مسیر گام برداشته شود.

,

کریمی تأکید کرد: هدف از تشکیل و راه اندازی دهکده مقاومت بسیج الگو سازی و معرفی الگو برای تفریحات سالم است که با تکیه بر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس برای دیگر مجموعه ها الگو معرفی می کند.

,

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز ظرفیت ها و بسترهای بسیار خوبی در دهکده مقاومت بسیج استان فراهم شده،گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد نشاط اجتماعی به کارگیری شوند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با ظرفیت هایی که امروز در دهکده مقاومت بسیج استان مرکزی فراهم شده قابلیت ایجاد پاتوق فرهنگی برای جوانان و نوجوانان وجود دارد و همه مجموعه های استان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

,

وی ادامه داد: اقشار بسیج به جهت ارتباط با بدنه جامعه باید برای استفاده از ظرفیت های دهکده مقاومت بسیج برنامه عملیاتی داشته باشند و با خلاقیت و نوآوری آحاد جامعه را با استفاده از ظرفیت دهکده مقاومت بسیج با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند.

,

کریمی اضافه کرد: یکی از دستاوردهای مهم دیگر کنگره راه اندازی اردوهای هفت اقلیم است که با هدف سیره شناسی امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت و امروز می توان از ظرفیت دهکده مقاومت برای پیشبرد اردوهای هفت اقلیم استفاده کرد.

,

 وی تأکید کرد: هم افزایی و مشارکت اتفاق افتاده در ستاد کنگره شهدای استان برای انجام اقدامات بزرگ می تواند الگوی سایر مسائل در استان باشد چراکه با وحدت و هم افزایی دستگاه ها در کنگره یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی رقم خورد و امروز برکات و آثار برگزاری کنگره به خوبی در جامعه قابل مشاهده است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  بیان کرد: بیش از ۳ هزار نفر از فعالین فرهنگی ، اجتماعی و سایر بخش های دیگر در برگزاری کنگره مشارکت کردند و امروز ستاد کنگره شهدای استان به یک جریان شتابنده برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به مردم تبدیل شده است.

,

وی گفت: از مهمترین اقدامات ماندگار کنگره تحقق بسیج مردمی برای تجلیل از شهدای استان ، راه اندازی نهضت های خدمت رسانی به مردم و تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس است و بسیاری از اقدامات انجام شده در طی این سال ها به برکت زیرساخت های ایجاد شده در کنگره شهدای استان مرکزی بوده است.

,

کریمی خاطر نشان کرد: متاسفانه بیماری کرونا در طی ماه های گذشته آسیب های زیادی به برنامه ها و مجموعه های فرهنگی وارد کرده و امیدواریم با اقداماتی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی و عزم ملی برای واکسیناسیون عمومی مردم بتوانیم در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی به شکل تدریجی گام برداریم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه