اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز:

ظرفیت واکسیناسیون البرز بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۲ برابر می شود/ به برکت طرح شهید سلیمانی پایگاه های بسیج به مراکز سلامت تبدیل شد

ظرفیت واکسیناسیون البرز بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۲ برابر می شود/ به برکت طرح شهید سلیمانی پایگاه های بسیج به مراکز سلامت تبدیل شد
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: هر چه به قائده هرم سنی جمعیت نزدیک می شویم افراد بیشتری برای تزریق واکسن کرونا مراجعه می کنند، در نتیجه باید فضاهای جدیدتری را پیش بینی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیعی مهرشهر کرج با اشاره به اینکه قطع زنجیره کرونا و واکسیناسیون انبوه دو هدف اصلی فاز سوم طرح شهید سیلمانی است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت:  با تلاش دولت موضوع تهیه واکسن در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا به تفاهم نامه بین وزیر بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: بر این اساس ظرفیت واکسیناسیون استان ها با استفاده از ظرفیت بسیج دو برابر افزایش پیدا کرد، خوشبختانه همه دستگاه ها و مدیران، به ویژه ائمه جمعه پای کار آمدند و مصلای مهرشهر هم توسط امام جمعه در اختیار بسیج قرار گرفت.
,
 
,
وی اظهار داشت: به همت بسیجیان و شبکه بهداشت، واکسیناسیون در وضعیت مطلوبی به سر می برد اما باید خود را برای جمعیت هدف بیشتر آماده کنیم، هر چه به قائده هرم سنی جمعیت نزدیک می شویم افراد بیشتری برای تزریق واکسن کرونا مراجعه می کنند، در نتیجه باید فضاهای جدیدتری را پیش بینی کنیم.
,
 
,
حیدرنیا با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت لازم را برای دو برابر کردن مراکز واکسیناسیون با کمک علوم پزشکی البرز دارد، تصریح کرد: افزایش ساعات واکسیناسیون در سطح استان هم هم یکی دیگر از مواردی است که بسیج آمادگی انجام آن را دارد و برخی از مراکز شبانه روزی می شوند.
,

وی گفت: کرونا به عنوان میهمانی ناخوانده بیش از دو سال است که کشور ما را درگیر کرده است در نتیجه همه باید برای مدیریت این بحران وارد صحنه شوند و فرموده مقام معظم رهبری هم برای ورود نیروهای مسلح به میدان مبارزه با کرونا بر همین اساس بود.
,
,
 
,
حیدرنیا افزود: فاز سوم طرح شهید سلیمانی قریب به ۲۰ روز است که در استان البرز آغاز شده و با تبدیل پایگاه های بسیج به پایگاه های سلامت به خوبی ادامه پیدا کرده است، تمام ظرفیت سپاه و بسیج وارد میدان خدمت رسانی به مردم شده است چرا که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خدا وجود ندارد.
,
 
,
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: اگر همه ما تلاش کنیم به وظیفه ای که شرعا و قانونا بر عهده ما است عمل کنیم تا یاری گر مردم در بحران کرونا باشیم قطعا در پیشبرد اهداف موفق خواهیم شد و به ریشه کنی این ویروس امیدوار می شویم.   
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه