اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد

واکسیناسیون یک پنجره فرصتی برای مهار کرونا

واکسیناسیون یک پنجره فرصتی برای مهار کرونا
کبیر بابیان اینکه واکسیناسیون موج بعدی کرونا را تعویق می اندازد، گفت: واکسیناسیون یک پنجره فرصتی برای مهار کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، محمدجواد کبیر در جمع مسئولان استان گلستان در خصوص شیوع پیک ششم کرونا گفت: ایمونولوژیست‌ها معتقد هستند که پیک بعدی کرونا در اواخر آبان و اوایل آذر به سراغ ایران خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

 قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر گروه سنی بیش از 60 سال در استان گلستان 80 درصد واکسینه شدند و واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان نیز در دستور کار قرار دارد که این موضوع همراه با واکسیناسیون گروه های سنی بیش از 30 سال باعث کاهش مخاطرات کرونا در پیک بعدی خواهد شد.

,

کبیر بیان کرد: مقداری محدودیت ورود واکسن داشتیم که تا حد زیادی برطرف شده ولی هنوز نسبت به ورود واکسن از تناسب لازم برخوردار نیستیم و قول داده شده تا پایان شهریور 40 میلیون دز و ماه مهر نیز 30 میلیون دز واکسن وارد کشور شود.

,

وی یادآور شد: همچنین با بهره گیری از واکسن های داخلی و سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون می توانیم پیک بعدی کرونا را به تعویق بیندازیم.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: واکسیناسیون تاثیرات مثبتی در استان داشته و آمارهای بیماران ما نشان داده که وخامت حال بیماران کرونایی کمتری شده و مرگ و میر نیز میل به صفر دارد.

,

کبیر واکسیناسیون را یک پنجره فرصتی برای مهار کرونا دانست و گفت: مردم نباید در این پنجره فرصت آسودگی خاطر پیدا کنند و باید همه آحاد جامعه کمک کنند که چرخ ویروس کرونا کند شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه