اخبار داغ

فرمانده ناجا:

فعالیت‌های نیروی انتظامی موجب امیدآفرینی میان مردم شده است

فعالیت‌های نیروی انتظامی موجب امیدآفرینی میان مردم شده است
اشتری گفت: در آذربایجان غربی نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه با تمامی توان به صورت شبانه روزی پای کار هستند و این موضوع موجب افزایش امیدآفرینی بین مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ حسین اشتری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس در ماموریت ها و پیگیری امور با استفاده از فرایند هوشمندسازی پلیس افزود: به منظور استفاده مطلوب از تمامی تجهیزات و امکانات، برنامه ریزی های خوبی در حوزه هوشمندسازی پلیس در سال جاری ارائه خواهند داد و تمام تلاش بر این است که تا پایان امسال زیر ساخت ها را تکمیل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی اضافه کرد: اعتماد مردم به ناجا در رتبه های بالایی قرار دارد و ۶۰ درصد گزینش ها در ناجا با عضویابی نیروی ولایی و معتقد صورت می گیرد.

,

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: با وجود شرایط و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه رخ می دهد، وضعیت امنیت در ایران مثال زدنی است و در حوزه امنیت عمومی اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس صورت گرفته که فرمانده معظم کل قوا از اقدامات کارکنان انتظامی در این حوزه اظهار رضایت کرده اند.

,

سردار اشتری ادامه داد: در آذربایجان غربی نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه با تمامی توان به صورت شبانه روزی پای کار هستند و با استفاده بهینه از تمامی امکانات و جلب مشارکت عمومی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش جرایم اقدامات خیلی خوبی انجام داده اند.

,

وی با ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال جاری با وجود شرایط ویژه استان نظیر هم‌مرز بودن با کشورهای خارجی، وجود جریان‌های سیاسی و گروه‌های ضدانقلاب، انتخابات با امنیت کامل برگزار شد و امنیت خوبی نیز برقرار است.

,

وی ادامه داد: در سال جاری در حوزه مرزبانی نیز تجهیزات خوبی به آذربایجان غربی تزریق شده و این استان یکی از اولویت های اصلی ما در راستای تقویت امکانات و تجهیزات مرزبانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه