اخبار داغ

نماینده ادوار مجلس:

در انتخاب استاندار تعجیل شود/ افراد با تجربه و قدرتمند برای استانداری آذربایجان‌غربی معرفی شوند

در انتخاب استاندار تعجیل شود/ افراد با تجربه و قدرتمند برای استانداری آذربایجان‌غربی معرفی شوند
قاضی پور گفت: برای استان مرزی و محروم آذربایجان غربی افراد با تجربه و قدرتمند معرفی گردند تا موجب ارتقای استان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: آذربایجان غربی همواره جزو استان های حساس کشور بوده؛ به طوری که قبل از انقلاب اسلامی مسئولان آذربایجان غربی پست های حساس و کلیدی گرفته و پس از انقلاب نیز با توجه به اوضاع استان و هم مرزی با سه کشور مورد توجه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادام داد: وجود شهر بازرگان به عنوان دروازه بزرگ ارتباطی ایران با اروپا که هم اکنون هم بازارچه های فعال دارد از دیگر ویژگی‌هایی بوده که مورد توجه بوده است.

,

وی، افزود: باید از استانداران با تجربه که اقدامات حساس اجرایی، نظامی، انجام داده‌اند انتخاب شود تا اوضاع اشتغال و بیکاری استان را فراهم کرده به توسعه رشد و شکوفایی صنعتی استان منجر شود و به بازسازی روستاها و تقویت کشاورزی در روستاهای استان بیانجامد.

,

این نماینده سابق ارومیه در مجلس تاکید کرد: بخش عمده‌ای از مردم آذربایجان غربی در بخش کشاورزی مشغول هستند و درآمد اصلی شان از این طریق تامین می شود بنابراین باید پشتیبانی از محصولات کشاورزی انجام شود.

,

قاضی پور با تاکید بر اهمیت تعجیل در انتخاب استاندار گفت: مسئولان در انتخاب استاندار تعجیل کنند تا راه آبادانی استان و رشد و پیشرفت آن سریعتر هموار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه