اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان تهران تشریح کرد؛

روش‌های کمک به تهیه تبلت دانش‌آموزان معلول و بی‌سرپرست

روش‌های کمک به تهیه تبلت دانش‌آموزان معلول و بی‌سرپرست
مدیرکل بهزیستی استان تهران همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، روش‌های جذب کمک‌های خیران برای تهیه تبلت دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین شاهرخی، با اشاره به تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی استان تهران بیان کرد: در حوزه توانبخشی ۳۹۰۸ دانش‌آموز دچار معلولیت جسمانی و همچنین در حوزه اجتماعی (فرزندان سازمان بهزیستی که بی‌سرپرست یا فاقد سرپرست موثرند) ۹۰۳ دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۰۹۹ دانش‌آموز امدادبگیر و مستمربگیر تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار دارند، گفت: در مجموع بیش از ۵۹۰۰ دانش‌آموز در سطح بهزیستی استان تهران تحت پوشش بهزیستی هستند. 
,
 
,
مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته موفق به دریافت ۳۵۰ تبلت توسط بانک سینا شدیم، گفت: این تبلت‌ها به دانش‌آموزان دهک‌های بسیار پایین ارائه شد لذا درخواست ما از بانک‌های خصوصی این است که در این راستا به ما کمک کنند.
,
 
,
شاهرخی در ادامه روش‌های جذب کمک‌های خیران برای تهیه تبلت دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان را همزمان با شروع سال تحصیلی تشریح کرد و یادآور شد: شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۶۴۷۵۴ راه‌هایی برای جذب کمک‌های مردم پیش‌بینی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایسنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه