اخبار داغ

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

رونمایی از نسخه به روز شده شاد در روزهای آینده/ راه اندازی اینترنت بیش از ۳ هزار مدرسه در استان کرمان

رونمایی از نسخه به روز شده شاد در روزهای آینده/ راه اندازی اینترنت بیش از ۳ هزار مدرسه در استان کرمان
جلیل خجسته با بیان اینکه به زودی نسخه به روز شده سامانه شاد رونمایی می شود، گفت: اینترنت سه هزار و دویست مدرسه را راه اندازی کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل خجسته در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: با توجه به مطالبی که سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع فعالیت مدارس اعلام کرده است، تقریبا شاید تمامی بخش های حوزه آموزش به صورت مجازی برگزار شود؛ بر همین اساس بخش زیر ساخت سامانه شاد را پیگیری کردیم.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: کلاس های جدید در سامانه ایجاد خواهد شد، معلمان به گروه ها و کلاس اضافه می شوند و می توانند دروس خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به زودی نسخه به روز شده سامانه شاد رونمایی می شود، تصریح کرد: از جمله مسائلی که وجود دارد، زیر ساخت و شبکه اینترنت استان است که امیدواریم با توجه به صحبت هایی که با مدیرعامل شرکت مخابرات و وعده های مساعدی که اپراتوراهای همراه اول، ایرانسل و رایتل داده اند، زیر ساخت استان توسعه پیدا کند.

خجسته با اشاره به اینکه اینترنت سه هزار و دویست مدرسه را در راستای دولت الکترونیک راه اندازی کرده ایم، خاطر نشان کرد: اینترنت مدارس عشایری را از سال قبل با توجه به موقعیتی که دارند راه اندازی شده است که در برخی از نقاط اپراتور ایرانسل و در جاهای دیگر اپراتور همراه اول سرویس دهی می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه