اخبار داغ

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان وقنادان یزدی:

شیرینی های معمولی را به نرخ معمولی بخرید/ فقط ۴شیرینی فروشی یزد ممتاز هستند

شیرینی های معمولی را به نرخ معمولی بخرید/ فقط ۴شیرینی فروشی یزد ممتاز هستند
رئیس اتحادیه قنادان وشیرینی فروشان استان یزد گفت: قیمت انواع شیرینی در یزد کاملا مشخص است و هیچ کس حق ندارد به بهانه های غیر واقعی اقدام به گران فروشی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علیرضا آسایش در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه حدود۲۵۰شیرینی فروشی در سطح شهر یزد مشغول به فعالیت هستند گفت:در استان یزد تقریبا شیرینی فروشی ممتازی که اقدام به فروش شیرینی تر نماید نداریم و اکثر شیرینی فروشی های یزد که اقدام به فروش شیرینی تر می کنند از نوع درجه یک و مرغوب می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد:نرخنامه اتحادیه براساس کیفیت شیرینی می باشد که بر اساس درجه بندی آن شیرینی فروشی های یزد به سه دسته ممتاز، درجه ۱ و مرغوب دسته بندی می شوند که تنها۴شیرینی فروشی در یزد ممتاز می باشند و آنها هم معمولا  شیرینی های یزدی وسنتی  را تولید و عرضه می کنند.
,
 
,
آسایش با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مردم به علت عدم آشنایی با انواع شیرینی ها این تصور برایشان وجود دارد که مغازه داران اقدام به گرانفروشی می کنند تصریح کرد: شیرینی های نان خامه  ای، انواع رولت، لطیفه و شیرینی تر تزئینی میوه ای ، جز دسته بندی شیرینی های تر می باشد که قیمت آن در شیرینی فروشی های درجه یک۶۴هزار و۵۰۰ تومان و در شیرینی فروشی های مرغوب ۵۱هزارو۲۰۰تومان می باشد.
,
 
,
وی ابراز داشت: شیرینی هایی که به درخواست مردم و به صورت سفارشی تهیه می شود قیمت آن به صورت توافقی می باشد و جز قیمت گذاری اتحادیه نیست.
,
 
,
آسایش در پایان با اشاره به اینکه باید مغازه های شیرینی فروشی نرخنامه مصوب را در معرض دید مشتری قرار دهند خاطرنشان کرد:قیمت شیرینی گل محمدی درجه یک ۵۴هزار و۴۰۰تومان  و نوع مرغوب آن ۵۱هزارو۲۰۰تومان می باشد و شیرینی مربایی درجه یک ۴۸هزارو۷۵۰تومان و قیمت شیرینی مربایی درجه یک ۴۰هزار و۲۰۰تومان و نوع مرغوب آن ۳۷هزار و۲۰۰تومان می باشد که مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف و گرانفروشی به شماره۳۷۲۲۳۵۵۵یا۱۲۴تماس گرفته و شکایت خود را مطرح نمایند.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه