اخبار داغ

فرمانده سپاه سبزوار:

جهادگران سبزواری ۱۵۵ واحد مسکونی محرومان را مرمت کردند

جهادگران سبزواری ۱۵۵ واحد مسکونی محرومان را مرمت کردند
موحدنیا گفت: عملیات مرمت و نوسازی  ۱۵۵ واحد مسکونی منزل معسرین و نیازمندان بوسیله گروه‌های جهادی طی سال جاری در شهرستان سبزوار انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی موحدنیا، فرمانده سپاه سبزوار در گفت‌وگو با صبح‌توس اظهار داشت: از این تعداد واحد مسکونی ۱۳۵ واحد آن با همکاری نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشارکت سپاه حاصل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: همچنین ۲۰ واحد مسکونی دیگر با همکاری گروه‌های جهادی مرمت و بهسازی شده است که علاوه بر آورده سرپرستان خانوار و کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بطور میانگین برای هر واحد مسکونی بیش از ۲۰ میلیون ریال از سوی سپاه و گروه‌های جهادی و خیران کمک شده است.

,

فرمانده سپاه سبزوار گفت: در قالب طرح سردار شهید سلیمانی گروه‌های جهادی در قالب سه هزارو ۷۰۰ نفر روز خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا ارائه کردند.

,

وی افزود: در این اردوها علاوه بر اقدامات عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان در مناطق محروم، گسترش روحیه خدمت و کار جهادی مورد توجه قرار گرفته است.

,

موحدنیا خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته از طریق پایگاه‌های سلامت مسجد محور در سبزوار در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی و با تلاش بسیج جامعه پزشکی و نیروهای بسیجی در شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا با ارائه خدمات پرستاری و مشاوره‌ای و حمایت درمانی و معیشتی از آنها، اقدامات موثری در کاهش شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه