اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود
سپهوند گفت: ۵۰ عنوان برنامه توسط بسیج جامعه زنان همزمان با هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: زنان در دوران دفاع مقدس نقش بسیار ویژه و ممتازی داشتند به طوری که در ستادهای پشتیبانی جنگ نقش آنها بر کسی پوشیده نیست، بانوانی که فرزندان خود را برای دفاع از وطن راهی میدان نبرد با دشمن نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ۵۰۰ زن شهیده در استان لرستان، گویای در صحنه بودن بانوانی است که در دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند، بانوانی که در عملیات های بمباران به درجه رفیع شهادت رسیدند و نام و یادشان تا ابد گرامی داشته می شود.

,

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: در همین راستا امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۵۰ عنوان برنامه با محوریت نقش زنان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد که با توجه به شرایط کرونا، بسیاری از برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

,

سپهوند عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدان زن شهرستان دورود، مسابقه نقاشی و پوستر ویژه کودکان، تجلیل از بانوان عرصه دفاع مقدس، برپایی میز خاطره، توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بخشی از برنامه های بسیج جامعه زنان در استان است.

,

وی بیان کرد: تلاش می شود تا با کمک خیرین در این ایام حدود ۶۰ جهیزیه و کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و به آنها اهدا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه