اخبار داغ

سازمان هواپیمایی کشور؛

فروش ویژه بلیت اربعین از ۲۸ شهریورماه آغاز می‌شود/ زائران برای خرید عجله نکنند

فروش ویژه بلیت اربعین از ۲۸ شهریورماه آغاز می‌شود/ زائران برای خرید عجله نکنند
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی توصیه کرد که برای خرید بلیت سفر به عراق چند روزی صبر کنند و عجله‌ای برای این موضوع نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در برنامه زنده رادیو اربعین با بیان اینکه از بیست و هشتم شهریورماه تا دهم مهرماه فروش ویژه بلیت برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی صورت می‌گیرد، افزود: در ابتدا قرار بود که ۳۰ هزار نفر از زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند، ولی بعد از سفر آقای الکاظمی به تهران این سهمیه به دوبرابر افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در همین ارتباط ادامه داد: قبل از افزایش سهمیه، بلیت هواپیما برای رفت‌وبرگشت از ۶ فرودگاه کشور در شهر‌های تهران، اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد حدود ۵ میلیون در نظر گرفته شده بود و اکنون باتوجه‌به افزایش سهمیه صورت‌گرفته تعداد ناوگان ما نیز برای جابه‌جایی مسافران باید افزایش پیدا کند و برنامه‌ریزی‌های قبلی که در مورد جابه‌جایی زائران داشتیم تا حدودی تغییر کرده است و در همین ارتباط در حال رایزنی با خطوط هواپیمایی هستیم تا به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که هزینه کمتری به زائران تحمیل شود.
,

ذیبخش با بیان اینکه هزینه خدمات فرودگاهی در عراق از جمله نجف بسیار بالا است، تصریح کرد: اکنون باتوجه‌به افزایش سهمیه و اینکه ما باید ناوگان بیشتری را به کار ببریم هزینه خدمات فرودگاهی نیز افزایش پیدا کرده است، اما ما همچنان تلاش داریم که با هماهنگی با ایرلاین‌ها این هزینه را کاهش دهیم و امیدواریم طی دو الی سه روز آینده خبر‌های خوبی در این زمینه داشته باشیم.
,
,

این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشور به زائران اربعین حسینی توصیه کرد برای خرید بلیت هواپیما عجله نداشته باشند یکی دو روز آینده را صبر کنند و بعد اقدام به خرید کنند.
وی همچنین گفت: همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم فروش ویژه اربعین ما از بیست و هشتم شهریورماه آغاز می‌شود.
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,

منبع: رادیو اربعین
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه