اخبار داغ

امضاء تفاهمنامه فدراسیون جهانی تکواندو و میزبان مسابقات جهانی پومسه 2022

امضاء تفاهمنامه فدراسیون جهانی تکواندو و میزبان مسابقات جهانی پومسه 2022
تفاهمنامه فدراسیون جهانی تکواندو و شهردار شهر "گویانگ" کره‌جنوبی به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پومسه 2022 به امضاء رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پومسه در شهر "گویانگ" کره‌جنوبی طی مراسمی تفاهمنامه‌ای  به امضاء رسید. در این مراسم "چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو، شهردار شهر "گویانگ"  و رییس موسسه تکواندو کره‌جنوبی حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رقابت‌های قهرمانی پومسه طی روزهای 21 تا 24 آوریل 2022 (یکم تا چهارم اردیبهشت 1401) در "گویانگ" برگزار خواهد شد که انتخاب این شهر به عنوان میزبانی در جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در تاریخ 20 می 2020 (31 اردیبهشت 1399) رقم خورد.

,

رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها گفت: اطمینان دارم در مسابقات پومسه سال آینده، شاهد بهترین و موفقیت‌‌آمیزترین رویدادها در این رشته خواهیم بود.

,

اولین دوره مسابقات جهانی پومسه سال 2006 با حضور 590 ورزشکار از 59 کشور برگزار شد؛ در طول 15 سال گذشته با شرایط و قوانین وضع شده و نمایش چهره دیگری از این رشته طرفداران زیادی به سوی تکواندو آمده‌اند و این ورزش برای همگان جذاب‌تر شده است. سال گذشته با شیوع ویروس کرونا این مسابقات به صورت مجازی برگزار شد و بیش از 1500 ورزشکار از 100 کشور دنیا در آن حضور پیدا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه