اخبار داغ

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بندرعباس خبر داد؛

آغاز بهسازی و کاشت گونه‌های گیاهی جدید با کاهش دما در بندرعباس

آغاز بهسازی و کاشت گونه‌های گیاهی جدید با کاهش دما در بندرعباس
خادم از آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی فضای سبز و انجام کاشت گونه‌های مختلف در بلوارها، میادین و فضاهای سبز حاشیه‌ای سطح شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی خادم رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت کاربرد اکولوژیکی و زیبایی فضای سبز در شهر، از آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی کاشت در بلوارها، میادین، لچکی‌ها و فضای سبز حاشیه ای سطح شهرخبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی در همین ارتباط گفت: همزمان با شروع فصل پاییز در شهر بندرعباس و مساعد بودن شرایط جوی و در راستای افزایش بهره‌وری فضاهای سبز موجود، این عملیات اجرا می‌شود.

,

خادم خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و طراحی کاشت این پروژه ها در واحد فنی و طراحی سازمان و بر اساس اصول و ضوابط کاشت آماده و به همت اداره اجرا و نگهداری این سازمان انجام خواهد شد.

,

وی عملیات بهسازی و ساماندهی کاشت را شامل تعویض خاک، کوددهی، آماده‌سازی بستر جهت کاشت گل‌های فصلی و انواع نهال های بومی و حذف علف ‌های هرز عنوان کرد.

,

خادم افزود:با توجه به محدودیت های منابع آبی در سطح شهربندرعباس در این پروژه ها نیز همچون پروژه های قبلی در احداث فضای سبز از اصول زری اسکیپ(منظرسازی کم اب)، استفاده از گیاهان بومی و بانیاز آبی کم بهره خواهیم گرفت.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: کاشت گونه‌های مختلف گیاهی شامل گل‌های فصلی، نهال‌ها، پرچین‌ها و غیره پس از یک وقفه سه ماهه تابستانی، مجددا از روزهای اخیر آغاز شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه