اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران خبر داد:

عدالت‌محوری و محرومیت‌زدایی، رویکرد شورای شهر تهران

عدالت‌محوری و محرومیت‌زدایی، رویکرد شورای شهر تهران
عضو شورای شهر تهران گفت: عدالت‌محوری و محرومیت‌زدایی دو رویکرد اصلی کار در دوره جدید شورای شهر تهران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر امانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: با توجه به کمی‌کاری‌ها و کاستی‌های متعدد در حوزه مدیریت شهری، توجه به مشکلات انباشته شده و تلاش در جهت حل آن‌ها از مهمترین رویکردهای شورای شهر تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: تاکید و توجه بر استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری و بسترسازی برای مشارکت نخبگانی و حرکت در مسیر رعایت عدالت در ارائه خدمات و برهم زدن شیوه نامتوازن کنونی از رویکردهای شورای شهر است .
,
 
,
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به وجود قریب به ۱۰۰ محله محروم در تهران معتقدم بایستی پروژه‌های کوچک مقیاس و محله‌محور تعریف و با هدف پاسخگویی به نیازها، مطالبات و رفع نواقص هر محله اجرایی شود.
,
 
,
امانی بیان کرد: افزایش سرانه‌های شهری به تناسب نیاز محله‌ای و منطقه‌ای، ارائه خدمات عادلانه و به دور از تبعیض با تاکید بر زودن گرد محرومیت از محله‌ها و مناطق کمتر برخوردار، کمک به نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر اولویت‌های کاری شورا در دوره جدید است.
,
 
,
وی از آلودگی هوا به عنوان یکی از مشکلات اساسی در تهران اشاره و تاکید کرد: آلودگی در منابع آب، خاک و هوا آن هم در کلانشهر تهران با جمعیت بالای ساکن در آن از مهمترین معضلات زیست محیطی پایتخت به شمار می‌روند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: بر اساس آنچه که گفته شد، سیاست‎گذاری در حوزه‌های مرتبط با محیط زیست و فراهم آوردن شرایط زندگی سالم‌تر برای شهروندان تهرانی به عنوان یکی از مطالبات به حق و اصلی آنان بایستی مورد تاکید شورا باشد.
,
 
,
امانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مورد انتظار از شورای شهر این است که برنامه‌های آن با رعایت اصل شفافیت و به دور از اقدامات نمایشی انجام شده و مردم در جریان گزارش عملکرد منتخبان خود قرار گیرند.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی از حقوق مردم این است که بدانند وکلای منتخب آنان در شورا چه اندازه با توجه به دغدغه‌ها، مشکلات و خواسته‌های شهروندان و اولویت‌بندی آنها در مسیر زمینه‌سازی برای بهبود و تقویت خدمات حرکت کرده و چه میزان عملکرد موثر و کارآمدی داشته و دارند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه