اخبار داغ

روایتی از یک کار خوب؛

طولانی‌ترین بلوار کرج با تملک ۹۰ درصدی املاک تعریض می‌شود/ روان سازی ترافیک ۱۲ کیلومتری در مهرشهر

طولانی‌ترین بلوار کرج با تملک ۹۰ درصدی املاک تعریض می‌شود/ روان سازی ترافیک ۱۲ کیلومتری در مهرشهر
ترافیک بلوار ارم علاوه بر اتلاف وقت مشکلات دیگری را برای ساکنان مهرشهر به وجود آورده که آلودگی صوتی و هوا تنها بخشی از این دغدغه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، چند سالی است که ترافیک در طولانی ترین بلوار کرج برای شهروندان مهرشهری مشکل ساز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک شهروند ساکن این منطقه در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ متاسفانه در تردد ما اغلب تاخیر ۴۵ دقیقه ای ایجاد می شود.
,
 
,
این ترافیک علاوه بر اتلاف وقت مشکلات دیگری را برای ساکنان مهرشهر به وجود آورده است که آلودگی صوتی و هوا تنها بخشی از این دغدغه ها است.
,
 
,
دغدغه شهروندان مهرشهری طی چند سال اخیر به حدی رسیده که مسئولین مجاب به اجرای طرح تعریض بلوار امام خمینی (ره) شده است.
,
 
,
علی آرایی مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ جدول گذاری در محدوده مصلی مهرشهر با مسافت ۳ کیلومتر در دست انجام است.
,
 
,
, ,
 
,
همچنین یساولی مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج می گوید؛ بخش اعظمی از تملکات بلوار ارم در گذشته انجام شده و املاک دیگر هم در ماه های اخیر طی توافقاتی در اختیار شهرداری قرار گرفته است.
,
 
,
وی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، ادامه می دهد؛ بنا داریم تملکات ۹۰ درصد املاک در طرح تعریض بلوار ارم انجام و به بهره برداری برسانیم.
,
 
,
و اما تسریع در اقدامات عمرانی باعث می شود در آینده ای نزدیک، ترافیک در این محور پرتردد و مهم با طول ۱۲ کیلومتر حدفاصل بین اتوبان تهران – قزوین و فرودگاه پیام روان سازی شود.
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه