اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس:

ایجاد هاب انرژی برق در سرخس باعث اشتغال ۱۰۰۰ نفر می‌شود

ایجاد هاب انرژی برق در سرخس باعث اشتغال ۱۰۰۰ نفر می‌شود
سندگل گفت: شهرستان سرخس قابلیت تبدیل شدن به عنوان هاب انرژی برق را دارد که با ایجاد آن می‌توان برای ۱۰۰۰ نفر شغل ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت سندگل، مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، با بیان اینکه صنعت هاب انرژی برق زیرساختی استراتژیک است، گفت: شهرستان مرزی سرخس دارای ظرفیت‌های زیادی است که یکی از این ظرفیت‌ها تبدیل شدن این شهرستان به عنوان هاب انرژی برق است و این اقدام علاوه بر فوایدی که برای این شهرستان مرزی دارد، مزیت‌هایی برای استان و کشور نیز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
مسئول بسیج مهندسین شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه ایجاد هاب انرژی برق در سرخس باعث ایجاد ۱۰۰۰ شغل برای جوانان این شهرستان می‌شود، بیان کرد: بسیج مهندسین سرخس طبق روال گذشته  که درحوزه‌های مختلف آب، ریل، جاده و هواپیمایی بامعاونان وزرا مطالبه‌گری‌های مختلف داشته است؛ این بار نیز برای ایجاد هاب انرژی برق در سرخس به دنبال متقاعدکردن و دعوت از معاونان وزارت نیرو، بخش خصوصی و سازمان‌های مختلف است.
,
 
,
وی گفت: در این راستا جلسات متعددی با مدیرکل‌های سازمان‌های مختلف برگزار شده و امیدوارم با پیگیری و مطالبه‌گری شاهد تحول در شهرستان مرزی سرخس باشیم.
,
 
,
نتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه