اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان خبرداد

رونمایی از ۴ کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رونمایی از ۴ کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس
قاسم محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۴ کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان زنجان که خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است، رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس همایش سراسری تجلیل از رزمندگان و پیشکوتان دوران دفاع مقدس با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: این برنامه در استان زنجان در سالن دکتر شهریاری صداو سیما به صورت زنده و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که سخنران زنجان آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: در این مراسم از  رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از رونمایی 4 کتاب تاریخ شفاهی استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: کتابی با عنوان ابوبصیر در خصوص خاطرات سرهنگ بازنشسته سپاه خلیل ابوبصیر رونمایی می‌شود.
,
 
,
محمدی با اشاره به رونمایی از کتاب کهنه سرباز خاطرات سرهنگ بازنشسته ارتش محمد معصومی در هفته دفاع مقدس، گفت: روزهای اناری خاطرات سرهنگ بازنشسته جواد محجوبی و دنیای کوچک اردوگاه از دیگر کتب تاریخی شفاهی زنجان است که در این هفته رونمایی می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه بانک جامع اطلاعات شهدای استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود، افزود: بانک اطلاعاتی شهدای استان در قالب نرم افزار جامع تهیه شده است که اطلاعات شهدا به صورت متنی و اسنادی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: رونمایی از سایت گوهران و نمایشگاه اسنادی شهدای و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های استان زنجان در هفته دفاع مقدس است.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار نمی‌شود، افزود:  برنامه‌های جانبی مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه