اخبار داغ

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان:

۲۸ دستگاه ماینر در لرستان کشف شد/ عزم جدی سپاه برای مقابله با قاچاق

۲۸ دستگاه ماینر در لرستان کشف شد/ عزم جدی سپاه برای مقابله با قاچاق
سرهنگ رستمی با اشاره به کشف ۲۸ دستگاه ماینر در لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۷ دستگاه ماینر در استان کشف و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیاوش رستمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی گزارشی که توسط بسیجیان یکی از مناطق استان ارائه شد، همکاران در یک انبار متروکه که قبلا تالار پذیرایی بوده حضور یافته و در این انبار یک مزرعه استخراج رمز ارز شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در این انبار ۲۸ دستگاه ماینر با لوازم جانبی کشف و ضبط شد که ارزش ریالی این لوازم کشف شده دو میلیارد تومان برآورده شده و دو نفر از افرادی که دخیل بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان تصریح کرد: این برنامه باهماهنگی تعزیرات و امور برق انجام شد.

,

سرهنگ رستمی با اشاره به ماموریت سپاه در راستای مبارزه با قاچاق، عنوان کرد: با توجه به مشکلات امسال در بحث برق که یکی از علت های خاموشی، خشکسالی و استفاده غیر مجاز این دستگاه ها بوده، لذا به ما ماموریت داده شد که در راستای شناسایی و برخورد با این افراد اقدام شود.

,

وی با بیان اینکه تاکنون سه مرحله از جمع آوری ماینر در استان انجام شده است، گفت: در مرحله اول ۱۶۸ دستگاه، در مرحله دوم ۱۱ و در مرحله سوم ۲۸ دستگاه کشف و ضبط شده که در مجموع امسال ۲۰۷ دستگاه ماینر کشف و ضبط شده است.

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه