اخبار داغ

معاون فرماندار زبرخان عنوان کرد؛

شهرستان زبرخان میزبان عزاداران دهه آخر صفر نخواهد بود

شهرستان زبرخان میزبان عزاداران دهه آخر صفر نخواهد بود
سیدآبادی گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و شیوع بیماری کرونا متأسفانه امسال نیز امکان پذیرایی از زائرین دهه پایانی صفر در شهرستان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان زبرخان در محل فرمانداری این شهرستان، حامد سلیمانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان گفت: تا به امروز ۳۲ هزار واکسن در شهرستان زبرخان و شهرک صنعتی خیام تزریق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بهورزان شبکه بهداشت به درب خانه‌های مردم مراجعه کرده و واکسن را به گروه‌های هدف تزریق کرده‌اند. همچنین در مناطق روستایی مقاومت‌هایی در میان مردم وجود دارد اما در مجموع در میان جمعیت‌های شهری و روستایی شهرستان درصد ممانعت تزریق واکسن کاهش می‌یابد.

, .,

جعفر سیدآبادی، معاون فرماندار شهرستان زبرخان ضمن تأکید بر اولویت تزریق واکسن در شهرستان زبرخان بیان داشت: بر اساس سیاست‌های دولت جدید و تأکیدات مقام معظم رهبری، واردات و در نتیجه تزریق واکسن در سراسر کشور رو به افزایش است ولی نباید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام شیوه‌نامه‌ها فراموش شود.

,

وی تأکید کرد: با اتحادی که در بین ارکان حاکمیتی و ارگان‌های دولتی در سطح شهرستان انجام گرفته باید تدابیری اندیشیده شود تا واکسیناسیون گروه‌های هدف به‌صورت منظم در مراکز تجمیعی واکسیناسیون انجام شود.

, .,

معاون فرماندار زبرخان گفت: با توجه به اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی در سطح کشور و ابلاغ دستور رسمی آن توسط جانشین فرمانده سپاه سردار فدوی مبنی بر تأمین بسته‌های معیشتی و کمک به اصناف آسیب‌دیده، این طرح باید در سطح شهرستان نیز بومی‌سازی شود و آمادگی داریم نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در توزیع کمک‌های سازمان‌های مردم نهاد و مجموعه‌های دولتی اعم از غربالگری بیماری، بیماریابی، حمایت‌های معیشتی، تأمین نیروی انسانی را انجام دهیم.

, .,

سیدآبادی در ادامه با اشاره مجدد به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و شیوع بیماری کرونا متأسفانه امسال نیز امکان پذیرایی از زائرین دهه پایانی صفر در شهرستان وجود ندارد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه