اخبار داغ

موج رسا خبر می‌دهد؛

برای تزریق واکسن کرونا در زنجان کجا برویم؟

برای تزریق واکسن کرونا در زنجان کجا برویم؟
واکسیناسیون گروه‌های هدف در مراکز تجمیعی واکسن در زنجان انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; در حال حاضر در 41 مرکز و پایگاه در استان زنجان واکسیناسیون برای گروه‌های هدف اعلامی تزریق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
همچنین 14 پایگاه سیار نیز با مراجعه به ادارات، محل‌های دارای پوشش کمتر واکسن و کارخانجات واکسیناسیون را انجام می‌دهند.
,
 
,
پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره 1 واقع در پردیس علوم پزشکی زنجان از ساعت 8 صبح تا 19 عصر فعال بوده و در جنب دانشکده داروسازی نسبت به واکسیناسیون افراد در این پایگاه اقدام می‌شود.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 از ساعت 8 صبح تا 19 عصر نیز در جنب دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار دارد.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 3 در سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان از ساعت 8 صبح تا 24 شب واقع در خیابان اول شهرک،جنب اداره برق منطقه ای واکسیناسیون را برای گروه‌های هدف انجام می‌دهد.
,
 
,
پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره 4 واقع در بیمارستان ارتش از ساعت 8 تا 13:30  واقع در خیابان سعدی شمالی، نبش بزرگراه شهید چمران نسبت به واکسیناسیون گروه‌های هدف اقدام می‌کند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 5 در سالن ورزشی پیام زنجان واقع در میدان بسیج، بزرگراه 22 بهمن، روبروی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 شب فعال بوده و فقط از ساعت 14 تا 16 خدمات رسانی ندارد.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 6 واقع در سالن ورزشی هلال احمر، واقع در هنرستان، خیابان فاتح، جنب مسجد النبی از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 نسبت به خدمات رسانی به گروه‌های هدف واکسن کرونا فعال است.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 7 در سالن ورزشی جانبازان، واقع در اعتمادیه، بلوار دکتر شریعیتی، بین میدان ولیصعر و دانشگاه آزاد اسلامی جنب استخر دریادلان نیز از ساعت 8 صبح تا 19 عصر فعالیت های واکسیناسیون را انجام می‌دهد.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 8 واقع در سالن ورزشی بسیج شهید داوود شبیری واقع در خیابان 15 خرداد، جنب مسجد شهدا واقع در مزار پایین زنجان از ساعت ساعت 8 صبح تا 19 عصر نسبت به واکسیناسیون اقدام می‌کند.
,
 
,
گروه‌های هدف می‌توانند با مراجعه به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 9 در سالن ورزشی امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه، از ساعت 8 صبح تا 13:30 واکسینه شوند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 10 زنجان در سالن مدیریت بحران شهرداری زنجان واقع در شهرک الهیه، خیابان بشیر موسوی، روبروی کلانتری 14 از ساعت 8 صبح تا 19 عصر آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف است.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 11 زنجان به سالن ورزشی بسیج به نام شهید شیرعلی حسنی اختصاص دارد که گروه‌های هدف از ساعت 8 صبح تا 19 عصر می‌توانند با مراجعه به این مرکز واقع در انتهای جاده همایون جنب کلینیک مطهری واکسن خود را دریافت کنند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه زنجان نیز از ساعت 8 صبح تا 19 عصر واقع در 6 کیلومتری جاده تبریز و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از ساعت 8 صبح تا 19 عصر واقع در اعتمادیه زنجان آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف هستند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی شماره 12 زنجان واقع در ساختمان سابق معاونت غذا و دارو در چهار راه امیر کبیر از ساعت 8 صبح تا 13:30 و پایگاه واکسیناسیون حسینیه اعظم زنجان در همین ساعت واقع در خیابان فردوسی، جنب حسینیه اعظم واقع در درمانگاه مصباح نسبت به خدمات رسانی اقدام می‌کنند.
,
 
,
همشهریان زنجانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون مرکز خدمات جامع سلامت شماره 6 زنجان واقع در اسلام آباد، خیابان شهید حسین حسنی، جنب اجرائیات شهرداری زنجان واکسن کرونا را دریافت کنند.
,
 
,
همچنین خدمات رسانی به گروه‌های هدف از طریق پایگاه واکسیناسیون مرکز خدمات جامع سلامت شماره 11 از ساعت 8 صبح تا 13:30 واقع در خیابان 45 متری گلشهر، دانشگاه علمی – کاربردی طبقه دوم انجام می‌شود.
,
 
,
پایگاه واکسیناسیون سیار مستقر در فرهنگسرای امام خمینی (ره) نیز از ساعت 8 صبح تا 13:30 واقع در خیابان شیخ فضل‌الله نوری آماده خدمات رسانی به همشهریان است.
,
 
,
واکسیناسیون بیماران خاص فقط در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ساعت 8 صبح تا ساعت 14 انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه