اخبار داغ

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در استان مرکزی

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان از پیگیری عملیاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان در انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری سرکرده این باند و کشف 10 قبضه سلاح جنگی و شکاری و 119 تیر فشنگ جنگی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران گفت:‌ ماموران پلیس امنیت عمومی استان در سال گذشته طی تحقیقاتی تخصصی از فعالیت یک قاچاقچی سلاح مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی ویژه ای برای دستگیری این فرد آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی اضافه کرد: در مرحله اول عملیات که در ماه های پایانی سال گذشته اجرایی شد، ماموران پلیس امنیت عمومی استان، تردد اعضای این باند را در استانی دیگر مورد رصد قرار دادند و در یک پشتیبانی اطلاعاتی با ماموران پلیس این استان، 6 نفر از افرادی که با این قاچاقچی همکاری داشتند، شناسایی و دستگیر شدند و 12 قبضه سلاح غیرمجاز از آنان کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:‌ با توجه به زیرکی سرکرده اصلی این باند و عدم حضور او در بین دستگیر شدگان، همچنان ‌تحقیقات پلیس استان مرکزی در این پرونده ادامه یافت تا اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان دریافتند که این فرد در حال برنامه ریزی برای قاچاق سلاح به استان های مرکزی کشور است.

,

این مقام ارشد انتظامی افزود: در تمهیدات عملیاتی پلیس استان، یک قاچاقچی که در پوشش مسافرت خانوادگی و به همراه اعضای خانواده خود با یک دستگاه خودروی سواری در حال تردد از محورهای مواصلاتی استان بود، دستگیر شد.

,

مفخمی شهرستانی عنوان داشت: در بازرسی از خودروی این فرد، 10 قبضه سلاح جنگی و شکاری و تعداد 119 فشنگ جنگی کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در ادامه، تیم هایی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان برای دستگیری سرکرده این باند به یکی از استان های مرزی کشور اعزام شدند و در عملیاتی این فرد که دارای 15 مورد سوابق کیفری و غیرمجاز در زمینه قاچاق سلاح و مهمات بود نیز دستگیر و به پلیس استان مرکزی منتقل شد.

,

این مقام ارشد انتظامی از ادامه تحقیقات پلیس در این پرونده خبر داد و تصریح کرد: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی تحقیقات تکمیلی این پرونده همچنان ادامه دارد و دستگیرشدگان نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه