اخبار داغ

رئیس سازمان بازرسی:

گزارش «هدیه به وزرای دولت» چند روز آینده نهایی می‌شود

گزارش «هدیه به وزرای دولت» چند روز آینده نهایی می‌شود
رئیس سازمان بازرسی از آماده‌سازی گزارشی با عنوان "هدیه به وزرای دولت" خبر داد و افزود: این گزارش‌ها شامل معرفی نقاط قوت، ضعف و چالش‌های مربوط به دستگاه‌هاست که مناسب است وزرا در ابتدای کارشان با آن‌ها آشنا شوند زیرا تمرکز سازمان بازرسی کل کشور همچنان بر نظارت و رویکرد پیشگیرانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در آیین تکریم و معارفه معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور افزود: در روایات متعدد داریم که یکی از بالاترین عبادت‌ها خدمت به خلق است البته اگر کسی با نیت غیر از خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار در مسئولیتی قرار گیرد، خسارت دنیا و آخرت را برای خودش خریده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به شرایط ویژه کشور و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان دستگاه نظارتی هر اقدامی که برای حل مشکلات مردم و کشور از دستمان برآید، نباید دریغ کند.
,
 
,
درویشیان با تاکید بر تمرکز بر مسائل اصلی کشور، تصریح کرد: از همه معاونت‌ها، استان‌ها و بازرسی‌های امور مرکز به صورت جدی انتظار داریم به مسئله محوری توجه کنند و این مسئله مستلزم کار مشترک و همکاری همه جانبه بین معاونت‌ها و یا مرکز و استان‌ها است.
,
 
,
رئیس سازمان بازرسی‌ کل کشور با اشاره به جایگاه مهم و خطیر معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی گفت: نظارت بر بخش‌های اداری و مالی مجلس شورای اسلامی و قوه‌قضاییه و همچنین وزارت کشور و شهرداری‌ها و نهادهای انقلابی و حاکمیتی به عهده این معاونت است و کار در این معاونت با موانعی مواجه است و سخت‌تر است و از معاون جدید انتظار داریم رفع این موانع را در دستورکار خود قرار دهد.
,
 
,
درویشیان با اشاره به انتصاب محمد آقاجری به عنوان بازرس‌کل استان خوزستان با اختیارات ویژه افزود: استان خوزستان به علت مشکلات انباشته و زخم کهنه سال‌های طولانی با مسائل خاصی روبرو شده و این مشکلات باعث شده این استان از طرف دولت، مجلس و قوه‌قضاییه به صورت ویژه دیده شود.
,
 
,
وی یادآور شد: دولت نیز برای خوزستان استاندار ویژه منصوب کرد البته قبل از دولت موافقت رییس وقت قوه‌قضاییه برای ارتقای بازرسی‌کل استان خوزستان به عنوان بازرسی ویژه را اخذ کرده بودیم اما به علت جایگزینی آقاجری چندین ماه به تاخیر افتاد. اکنون نیز انتظار داریم مسایل مربوط به استان خوزستان در مرکز را با همکاری معاونت‌ها با جدیت دنبال کنند.
,
 
,
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این مراسم احمد اسدیان را از قضات پاکدست، متدین و انقلابی قوه‌ قضاییه معرفی کرد و افزود: اسدیان کار خود را از دادیاری در قوه‌ قضاییه آغاز و اخیرا نیز ابلاغ عضو معاون دیوان‌عالی کشور را دریافت کرده‌اند و سوابق متعددی در کارنامه خود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه