اخبار داغ

جعفر صادق تبریزی خبرداد؛

آغاز واکسیناسیون رده سنی ۶ تا ۱۸ سال در کشور از ۲ هفته آینده

آغاز واکسیناسیون رده سنی ۶ تا ۱۸ سال در کشور از ۲ هفته آینده
قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت:طبق برنامه ریزی انجام گرفته از ۲ هفته‌ دیگر واکسیناسیون اختصاصی برای رده سنی ۶ تا ۱۸ سال در کشور آغاز می شود که این کار با جدیت در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر جعفر صادق تبریزی گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از ۲ هفته‌ دیگر واکسیناسیون اختصاصی برای رده سنی ۶ تا ۱۸ سال در کشور آغاز می شود که این کار با جدیت در حال پیگیری است.: کشورمان به دنبال این است که واکسن اختصاصی کودکان را وارد کند و به زودی این مهم در کشور رخ می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اضافه کرد: بر این اساس نوجوانان، جوانان نیز در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال واکسینه می شوند که با ورود واکسن ویژه‌ی دانش آموزان، مدارس کشور نیز از اواخر آبان تا اوایل آذر بصورت حضوری بازگشایی می‌شود.
,
 
,
این مسوول با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کمک به وزارت آموزش و پرورش مصمم به بازگشایی مدارس است، ادامه داد: معتقدیم دانش آموزان باید بصورت حضوری در کلاس های درس حاضر شوند تا دروس را با همراهی معلمان بطور موثرتری فرا بگیرند.
,
 
,
به گفته وی هم اکنون بصورت روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن در کشور تزریق می‌شود که شتاب بخشی به این مهم چشم انداز روشنی را فراهم می کند.
,
 
,
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین، با اشاره به ورود محموله جدید واکسن طی چند روز آینده گفت: با تزریق این واکسن‌های وارداتی، میزان واکسیناسیون به ۲ میلیون دُز در روز خواهد رسید.
,
 
,
وی اضافه کرد: هم اکنون یکهزارو ۵۳ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و پنج هزارو ۳۷ ایستگاه تزریق واکسن در کشور فعال است.
,
 
,
این مسوول خاطرنشان کرد: با راه اندازی مراکز ۲۴ ساعته و شتاب گرفتن روند واکسیناسیون در استان زنجان، میزان واکسیناسیون استان زنجان به ۵۳ درصد رسید که این میزان در جامعه روستایی و عشایری ۷۰ درصد است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه