اخبار داغ

با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا، کمیته برگزاری بازیها و دبیرکل کمیته المپیک؛

وبینار هماهنگی بازیهای داخل سالن و رزمی بانکوک 2022 برگزار شد

وبینار هماهنگی بازیهای داخل سالن و رزمی بانکوک 2022 برگزار شد
با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا، کمیته برگزاری بازیها و دبیرکل کمیته ملی المپیک، وبینار هماهنگی بازیهای داخل سالن و رزمی بانکوک 2022 برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وبینار هماهنگی برگزاری ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا، اعضای کمیته برگزاری بازیها و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این وبینار که مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازیها از تایلند و نمایندگان کمیته ملی المپیک 40 کشور آسیایی حضور داشتند، مسئولان کمیته برگزاری به ارائه گزارشی از میزان آمادگی خود و چگونگی برگزاری رقابت ها  پرداختند.

,

آمادگی مکان های برگزاری رقابتها، نحوه اسکان مقامات، داوران و ورزشکاران، حمل و نقل، مسایل پیشگیرانه مربوط به کووید 19 و انجام تست 3 روز یکبار، اعلام تقویم زمان و محل برگزاری رقابتها، مهمترین موارد مطروحه در این وبینار بود.

,

این رقابتها در 31 رشته ورزشی و 305 رویداد برگزار می شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش های هوایی و تک بال بصورت نمایشی هستند.

,

در این بازیها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش بینی می شود 5 تا 7 هزار ورزشکار در این بازیها از 45 کشور آسیایی حضور یابند.

,

این بازیها از 21 الی 29 اسفند ماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد و کمیته برگزاری بازیها ضمن ارائه گزارش خود و پاسخ به سئوالات نمایندگان کمیته المپیک کشورهای آسیایی، آمادگی خود را برای برگزاری بازیها اعلام داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه