اخبار داغ

سخنگوی آتش نشانی تهران:

واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی رو به پایان است

واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی رو به پایان است
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درخصوص روند واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی گفت: تزریق دُز دوم حدود ۱۰۰۰ نفر باقی مانده است که در حال انجام و فرآیند واکسیناسیون رو به پایان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اوایل مردادماه بود که پیگیری های سازمان آتش نشانی تهران نتیجه داد و با همکاری نهادهای بهداشتی و درمانی واکسیناسیون آتش نشانان تهران آغاز شد. قرار بود روزانه حدود ۴۰۰ نفر واکسینه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در همین رابطه جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی - در خصوص روند واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی گفت: کل پرسنل سازمان آتش نشانی تهران دُز اول واکسن را تزریق کرده اند و طبق برنامه ریزی ها تزریق دُز دوم نیز مدتی است آغاز شده و در مراحل پایانی است.
,
 
,
وی ادامه داد: براساس آمار برای بیش از۴۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی تهران دُز دوم تزریق شده و واکسیناسیون حدود هزار نفر باقی مانده است. روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر از آنان برای تزریق واکسن مراجعه می کنند.
,
 
,
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه برای تزریق، دو نوع واکسن سینوفارم و برکت وجود داشت، درباره واکسن تزریقی به آتش نشانان اظهارکرد: اولویت با واکسن سینوفارم بود اما واکسن برکت هم موجود بود. براساس موجودی در مرکز تعدادی از آتش نشانان واکسن سینوفارم و تعدادی واکسن برکت تزریق کرده اند.
,
 
,
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، وی در پاسخ به این سوال که در این مدت مراکز دیگری برای واکسیناسیون آتش نشانان تجهیز شد یا خیر؟ گفت: مرکز دیگری برای واکسیناسیون آتش نشانان تجهیز نشد چون این مرکز برای فرآیند واکسیناسیون کافی بود. یک طبقه این مرکز برای واکسیناسیون آتش نشانان تجهیز شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه