اخبار داغ

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان یزدخبرداد:

انجام بیش از۳۵هزار ماموریت توسط اورژانس یزد در شش ماه نخست سال جاری

انجام بیش از۳۵هزار ماموریت توسط اورژانس یزد در شش ماه نخست سال جاری
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان یزد به بیش از ۱۰۵هزاز تماس با مرکز اورژانس استان در شش ماه ابتدای سال که قریب ۵هزارتماس آن مزاحمت تلفنی بوده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سید محمد جواد میرجلیلی ظهر امروز درجمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به تماس ۱۰۵هزار و ۱۷۹مورد با مرکز فوریت های اورژانس استان اظهار داشت:از این تعداد تماس، ۲۴هزار و ۵۴۴مورد منجر به اعزام گردیده و ۱۲هزار و۹۵۵مورد مربوط به مشاوره بوده و ۴هزار و۹۱۵مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی ادامه داد:به صورت متوسط روزانه بین ۶۰۰الی۷۰۰تماس با مرکز اورژانس استان صورت میگیرد. 
,
 
,
میرجلیلی با اشاره به اینکه استان یزد دارای ۵۶ پایگاه اورژانس شامل ۳۰ پایگاه جاده‌ای، ۲۵ پایگاه شهری و یک پایگاه امداد هوایی می باشد تصریح کرد: طی چند ماه آینده تعداد ۵ پایگاه جدید نیز به پایگاه‌های اورژانس استان اضافه خواهد شد و مراحل اداری ساخت۱۲پایگاه نیز انجام شده است.
,
 
,
وی به ۷۵ دستگاه آمبولانس فعال و پشتیبان در اورژانس استان با ۴۱۱ پرسنل اشاره و اضافه کرد:در شش ماهه نخست امسال ۳۵ هزار و ۲۵۱ مورد ماموریت توسط اورژانس استان انجام گرفته که ۲۴ هزار و ۳۵۰ مورد آنها مربوط به حوادث غیرترافیکی داخلی، هفت هزار و ۷۰۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و سه هزار و ۱۹۹ مورد در رابطه با حوادث غیرترافیکی از جمله سقوط در چاه و موارد دیگر بوده است.
,
 
,
میرجلیلی به فعالیت دو پایگاه آموزش فعال با ۲۵ مربی در حیطه های مختلف در سازمان اورژانس استان اشاره کرد و گفت: تنها طی شش ماهه ابتدایی امسال ۱۱ دوره آموزش حین مدت برای ۲۱۸۹ نفر برگزار شده است. همچنین در این مدت برای ۵۰۳ نفر ۱۳ دوره آموزش همگانی برگزار شده است.
,
 
,
وی به اشاره اقدامات  اورژانس هوایی استان نیز گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۴ مورد اعزام بالگرد اورژانس و در شش ماهه ابتدای امسال ۸۴ پرواز انجام و به ۱۰۲ مصدوم خدمات ارائه شده است و خوشبختانه هیچ فوتی در عملیات امداد هوایی وجود نداشته است.
,
 
,
میرجلیلی  در این رابطه از وجود ۱۳ پد بالگرد در استان که ۹ مورد در بیمارستانهای استان و تعدادی نیز در برخی روستاها واقع شده خبر داد و گفت: به زودی پد فرود بالگرد اورژانس در مناطق تفت، ساغند، هرات و منشاد نیز راه اندازی خواهد شد.
,
 
,
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان یزد به راه اندازی مرکز فووریت های اورژانس ویژه ناشنوایان اشاره وخاطرنشان کرد: ناشنوایانی که اسم و مشخصات آنها از طریق سازمانهای مربوطه به اورژانس اعلام ودر سامانه ثبت شده باشد میتوانند از طریق پیامک به شماره۱۰۰۰۰۱۱۵پیامک داده واز خدمات اورژانس استفاده نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه