اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

مجلس، ریل حرکت لایحه رتبه‌بندی معلمان می‌شود/ پرداخت فوق‌العاده با حقوق شهریور فرهنگیان

مجلس، ریل حرکت لایحه رتبه‌بندی معلمان می‌شود/ پرداخت فوق‌العاده با حقوق شهریور فرهنگیان
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان به منظور جلوگیری از توقف و اجرای آن در ۱۴۰۰ از سوی مجلسی‌ها بازنگری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحیدی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: با پیشنهاد هیئت رئیسه مجلس و هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، قرار است لایحه رتبه‌بندی معلمان بار دیگر به این کمیسیون بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: با توجه به انتقادات وارده از سوی نمایندگان مبنی بر اینکه جلو بارگذاری قانون گرفته شده و لایحه رتبه‌بندی متوقف شده است، خواهان این بودیم که این لایحه با اعمال نظر اعضای کمیسیون و هیئت رئیسه مجلس، لایحه به صحن آمده و روند اجرای آن تسریع شود.
,
 
,
عضو کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: در حقیقت این تصمیم‌گیری به منظور خروج از توقف لایحه و صورت می‌گیرد، به عبارت بهتر هدف از بازنگری آن است که امکان اجرای لایحه در ۱۴۰۰ و اعمال رتبه‌بندی برای معلمان اتفاق بیفتد.
,
 
,
وحیدی با تاکید بر اینکه بودجه مشخص جداگانه‌ای در ردیف بود جه ۱۴۰۰ برای لایحه رتبه‌بندی دیده نشده است، افزود: در بودجه امسال اعتبار ۶۱ هزار میلیارد تومانی برای ۱۸ سرفصل که رتبه‌بندی یکی از این موارد است، اختصاص داده شده است.
,
 
,
وی تاکید کرد: به این ترتیب قرار است میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن در سال جاری از مجموع اعتبار یاد شده تعیین و توقف ایجاد شده در مسیر اجرای لایحه برطرف شود.
,
 
,
عضو کمیسیون آموزش مجلس در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به برخی ابهامات درباره کاهش یا تغییر میزان فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، گفت: در اعمال فوق‌العاده فرهنگیان میزان واریزی‌ها کاهش نیافته بلکه بر اساس مصوبه ابلاغ شده به صورت پلکانی و تابعی از سنوات و طبقات شغلی به معلمان اختصاص می‌یابد.
,
 
,
وحیدی ادامه داد: به این ترتیب میزان پرداختی فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به تناسب سنوات و طبقات شغلی فرهنگیان به آنان تعلق می‌گیرد.
,
 
,
وی در پاسخ به برخی شنیده‌ها درباره زمان واریز فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه زمان پرداخت فوق‌العاده معلمان را همزمان با حقوق شهریور ماه آنان اعلام کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه