اخبار داغ

در نشست خبری هفته دفاع مقدس مطرح شد؛

اجرای بیش از ۵هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس/ مشارکت بیش از ۶۰۰ پایگاه بسیج در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس

اجرای بیش از ۵هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس/ مشارکت بیش از ۶۰۰ پایگاه بسیج در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس
مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیش از ۵ هزار برنامه اجرا خواهد شد، گفت: در این ایام ۳ هزار برنامه توسط سپاه وبسیج و ۲هزار برنامه دیگر توسط ادارات انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدحسن سلامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، در نشست خبری هفته دفاع مقدس که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاشگران عرصه ایثار و شهادت است که برای دفاع از میهن جان داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ ثبت شده وجبهه مقاومت از ثمرات آن است، عنوان کرد: سهم مردم سمنان در دفاع مقدس سهم بزرگی است که نسبت به جمعیت هم تراز خود از استان های بزرگ کشور بوده است.

,

مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به حضور همیشگی مردم شهید پرور استان سمنان در همه صحنه های جهاد وایثار، افزود: ثمره دوران دفاع مقدس شکل گیری جوانانی است که در مناطق محروم حضور پیدا کرده و به مشکلات محرومین رسیدگی می کنند.

,

وی ایثار و جهاد مدافعان سلامت را از دیگر ثمره های دفاع مقدس دانست، و بیان کرد: امروزه که مدافعان سلامت از خود گذشته اند و در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا مبارزه می کنند جلوه دیگری از ایثار و جهاد را نشان می دهند.

,

سلامی با اشاره به برگزاری بیش از 7 هزار برنامه در چهل سالگی هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: در سال گذشته تجربه بسیار خوبی را کسب کرده ایم که با اقبال مردمی بسیار خوبی نیز روبرو بود.

,

مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیش از 5 هزار برنامه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این ایام 3 هزار برنامه توسط سپاه وبسیج و 2هزار برنامه دیگر توسط ادارات انجام خواهد شد.

,

وی علت عدم برگزاری رژه نیروهای مسلح را به دلیل شیوع ویروس کرونا دانست و تشریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از سال گذشته رژه نیرو های مسلح کنسل شده ، اما با برنامه ریزی های صورت گرفته رژه موتوری وکاروان دفاع مقدس را در روز 31 شهریور ماه در سمنان برگزار خواهیم کرد.

,

سلامی از افتتاح بخشی از گالری نمایشگاه دفاع مقدس سمنان خبر داد، و گفت: دراین ایام برنامه ریزی شده است که بیش از 24 دستگاه دولتی به همراه خانواده خود با حضور در بخش نمایشگاهی و بهره مند شدن از صحبت های راویان دفاع مقدس بهره کافی را ببرند.

,

مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به پخش برنامه های رادیویی و تصویری از مرکز صدا و سیما استان سمنان، اظهار کرد: 2500 دقیقه برنامه رادیویی و75 برنامه تصویری در این ایام از طریق مرکز صدا وسیما ی استان سمنان پخش خواهد شد.

,

وی از مشارکت بیش از 600 پایگاه بسیج در هفته دفاع مقدس خبرداد، وبیان کرد: ویژه برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده که یکی ازآن ها روایتگری ها در شبکه شاد برای دانش آموزان خواهد بود.

,

سلامی با بیان اینکه بیش از 200 هزار برگ سند از اسناد دفاع مقدس جمع آوری شده است، تصریح کرد: این اسناد جمع آوری شده وتا پایان سال 5 کتاب از اسناد دفاع مقدس به زیر چاپ خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه