اخبار داغ

فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان:

۶ باب منزل محرومان در لرستان احداث شد

۶ باب منزل محرومان در لرستان احداث شد
رستمی گفت: ۶ باب منزل محرومان در استان ساخته شده که تا نیمه دوم مهر ماه تحویل داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش رستمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیج و سپاه محرومیت زدایی است که در این راستا شش باب منزل مسکونی مددجویان به همت بسیج و سپاه ساخته شده که تا نیمه دوم مهرماه به مددجویان تحویل داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: علاوه بر این نیز احداث چند کانال آب بر، منبع آب، سرویس های بهداشتی و حمام، تعمیر منازل مسکونی محرومان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارند.

,

فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان از توزیع بسته های نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس، بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند عشایری توزیع خواهد شد که علاوه بر توزیع نوشت افزار، بسته های معیشتی نیز تهیه و توزیع می گردد.

,

رستمی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج ۳۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد، گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری مسابقات ورزشی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در استان می باشد.

,

وی بیان کرد: همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار، تجلیل از مدافعان سلامت، برپایی نمایشگاه، اجرای مسابقه داستان نویسی و برگزاری همایش ریش سفیدان و معتمدان از دیگر برنامه های این هفته بوده که اجرا می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه