اخبار داغ

مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان:

تنها ۵ موکب استان زنجان در اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند

تنها ۵ موکب استان زنجان در اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند
محمد امیرخانی، مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده، امسال تنها ۵ موکب از استان زنجان عازم عراق می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امیرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: 26 موکب برای اعزام به عراق و حضور در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) برای خدمات رسانی به زائران اربعین در استان زنجان درخواست خود را ارائه داده و مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه قرار بود 24 موکب در کشور عراق نسبت به خدمات رسانی به زائران فعالیت کنند، افزود: 2 موکب نیز برای مسیر عبور زائران ایرانی اعلام آمادگی کرده بودند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا و اعمال محدودیت در سهمیه‌ها و هوایی شدن اعزام‌ها، تنها 5 موکب از استان زنجان به عراق اعزام می‌شوند.
,
 
,
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان یادآور شد: این موکب‌ها به نمایندگی از موکبداران استان زنجان با حضور 100 نفر به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.
,
 
,
امیرخانی با بیان اینکه موکب‌های استان زنجان طبق روال در زمینه‌های خدمات اسکان، پذیرایی و تغذیه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: موکب‌ها اجازه حمل تجهیزات را نداشته و با همکاری و مشارکت موکب‌های عراقی خدمات رسانی می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه