اخبار داغ

قریب ۳۵هزار فقره چک یزدی‌ها برگشت خورد

قریب ۳۵هزار فقره چک یزدی‌ها برگشت خورد
بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی ایران در تیرماه سال جاری و زمان شدت گیری بیماری کرونا، قریب ۳۵هزار فقره چک یزدی ها توسط بانک ها برگه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی در تیرماه سال جاری بیش از ۶میلیون ۹۰۰فقره چک در کل کشور مبادله شده است که سهم استان یزد از این تعداد۴۱۲هزار فقره به مبلغ بیش از ۵۷میلیارد ریال بوده است که در بین استانهای کشور رتبه چهارم را بعد از استانهای تهران، اصفهان، خراسان رضوی از لحاظ تعداد مبادله چک به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
چک های وصولی
, چک های وصولی, چک های وصولی,
 
,
بر اساس این گزارش همچنین یزدی در تیرماه سال جاری که در زمان شدت گیری پیک پنجم کرونا در استان بوده و محدودیت های متعددی بر اصناف یزد اعمال شد تنها موفق شدند ۳۷۷هزار و۵۰۰ فقره چک خود را پاس نمایند که این عدد در کل کشور ۵میلیون ۵۳۰هزار فقره بوده است.
,
 
,
 در شرایطی که استان یزد از لحاظ تعداد وصولی های چک در سطح کشور رتبه چهارم را بعد از استانهای تهران، اصفهان و خراسان رضوی به خود اختصاص داده که ارزش چک های وصولی یزدی ها در ماه تیر مبلغی بیش از ۴۹میلیارد ریال بوده است.
,
, ,
 
,
چک های برگشتی
, چک های برگشتی, چک های برگشتی,
 
,
همچنین بر اساس گزارش بانک مرکزی در تیرماه سال جاری ۵۶۰هزار و ۲۰۰فقره چک در سراسر کشور توسط بانک ها برگشت خورده است که سهم یزدی ها از این تعداد ۳۴هزار و۵۰۰ فقره بوده است.
,
 
,
استانهای تهران، اصفهان، خراسان رضوی و یزد به ترتیب بالاترین رتبه ها را از لحاظ چک برگشتی  به خود اختصاص داده اند و همچنین ارزش چک های برگشتی یزدی ها در ماه تیربیش از ۸میلیارد ریال بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه