اخبار داغ

این بازی‌ها بسان مسابقه تدارکاتی برای ماست

شهنازی: برد با اقتدار کره، توان والیبال ایران را نشان داد/ کار سخت ایران در فینال با ژاپن خواهد بود

شهنازی: برد با اقتدار کره، توان والیبال ایران را نشان داد/ کار سخت ایران در فینال با ژاپن خواهد بود
مربی بین‌المللی والیبال ایران با اشاره به نقاط ضعف تیم ملی کره‌جنوبی، گفت: پیروزی با اقتدار ملی‌پوشان برابر این تیم نشان دهنده توان واقعی تیم جوان شده ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ناصر شهنازی درباره پیروزی تیم ایران برابر کره‌جنوبی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: حضور تیم ملی والیبال ایران در میان 4 تیم برتر آسیا را تبریک می‌گویم. به نظرم این اتفاق قابل پیش‌بینی بود. در دور مقدماتی با تیم‌های درجه ۲ و درجه ۳ آسیا دیدار داشتیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه تیم ایران در نخستین مسابقه مرحله دوم رقابت‌ها با کره‌جنوبی بازی کرد، تصریح کرد: تیم کره حرفی برای گفتن مقابل ایران نداشت. این بازی‌ها برای بازیکنان ایران به مثابه بازی‌های تدارکاتی است که باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند.
,
 
,
شهنازی اضافه کرد: در ست اول به دلیل عملکرد ضعیف کره‌جنوبی در دریافت‌ها، توانستیم بیشترین امتیازات را از سرویس بگیریم. ایران از این نقطه‌ضعف کره‌جنوبی به شکل مناسبی استفاده کرد و امتیازات خوبی به دست آورد.
,
 
,
مربی و کارشناس والیبال با بیان این که کار سخت ایران در فینال با تیم ژاپن خواهد بود، ادامه داد: چین‌تایپه تاکنون سابقه پیروزی بر تیم ایران را نداشته است. به نظرم تیم ایران فردا راحت این تیم را شکست می‌دهد. محک اصلی تیم ملی ایران در فینال با ژاپن خواهد بود که امیدوارم شرایط خوبی در تیم ایجاد شود و بازیکنان با هماهنگی بیشتر، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.
,
 
,
وی در پایان تصریح کرد: بازیکنان ایران باید استقامت ذهنی بالایی داشته باشند تا در شرایط سخت از پس حریفان خود برآیند. یادآوری می‌کنم که تیم ایران با ترکیب جوان در این مسابقات شرکت کرده است و ژاپن هم مثل ایران چند بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. 
,
 
,
پیشکسوت والیبال در توصیه به بازیکنان ایران، تصریح کرد: بردهای تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا بسیار ارزشمند است اما به بازیکنان می‌گویم به این بردها مغرور نشوند شما باید خود را برای مصاف با تیم‌های بزرگ آماده کنید و ظرفیت خود را در برابر آن‌ها به بهترین شکل به نمایش بگذارید. در مسابقات تحت فشار و بازی پایاپای است که عیار بازیکنان حرفه‌ای مشخص می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه