اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک مطرح کرد؛

راه اندازی ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در اراک/ نیازمند روحیه جهادی در همه عرصه‌ها هستیم

راه اندازی ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در اراک/ نیازمند روحیه جهادی در همه عرصه‌ها هستیم
مهجوری گفت: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۸۵ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در سطح شهر اراک راه اندازی شده و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق ها سازماندهی شده اند و همچنین ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهر اراک به همت جهادگران بسیجی فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز(پنج شنبه) در آیین بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در روستاهای اراک گفت: تقویت و ترویج مدیریت ، روحیه و اردوهای جهادی یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری در طی این سال ها است و خوشبختانه به برکت روحیه دینی و انقلابی در کشور جوانان و نوجوانان زیادی در راستای لبیک به فرمان رهبری در این میدان حاضر شده اند و نقش آفرینی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در طی این سال ها اردوهای جهادی علاوه بر اینکه به مهمترین اهداف خود یعنی ساختن جوانان دست پیدا کرده اند توانسته اند سبک زندگی جهادی در جامعه را گسترش دهند.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: کشور در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت روحیه جهادی است و اردوهای جهادی سهم به سزایی برای تحقق این مسئله دارند و لذا هر آنچه که توان داریم باید برای گسترش وترویج فرهنگ جهادی به میدان بیاوریم.

,

وی بیان کرد: در شرایط فعلی تبلیغ و ترویج تفکر و اردوهای جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا تبلیغ فرهنگ جهادی تبلیع ارزش ها محسوب می شود و هرآنچه در این مسیر گام برداریم قطعا برکات زیادی خواهد داشت.

,

مهجوری ادامه داد: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال وجود دارد که جهادگران بسیجی در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی ، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می کنند.

,

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۸۵ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در سطح شهر اراک راه اندازی شده و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق ها سازماندهی شده اند و همچنین ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهر اراک به همت جهادگران بسیجی فعال است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: در سالجاری محوریت برنامه های اشتغال زایی توانمندسازی است که در این راستا کارگاه های تخصصی آموزشی در دستور کار گذاشتیم و امیدواریم گام های بلندی در راستای اشتغال زایی برداریم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه