اخبار داغ

علیپوریان: والیبال نشسته میراث ایثارگران است

علیپوریان: والیبال نشسته میراث ایثارگران است
کاپیتان والیبال نشسته ایران با بیان اینکه قهرمانی با اقتدار در توکیو حاصل یک برنامه بلندمدت بود گفت: خستگی اردوهای طولانی و فرسایشی تنها با مدال طلای پارالمپیک رفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان داوود علیپوریان با اشاره به کسب مدال طلای پارالمپیک در رشته والیبال نشسته اظهار داشت: نتایج تیم کاملا مشخص و واضح است نیازی به تعریف و تمجید ندارد. اما آنچه که نباید فراموش شود این است که قهرمانی ما چگونه به دست آمد و طلا در چه شرایطی ضرب شد. برای رسیدن به ریشه این قهرمانی باید ماه ها زمان را به عقب ببریم و اردوهای طولانی مدت و فرسایشی را مورد بررسی قرار دهیم. اردوهایی که شاید خسته کننده بود اما کسب مدال طلا این خستگی را رفع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کاپیتان تیم والیبال نشسته ایران افزود: هجده سال است که در این تیم حضور دارم و افتخارات زیادی کسب کردم. والیبال نشسته ایران قدرت مطلق جهان است. این تیم در حدود چهار دهه در اوج قرار داشته و این روند نیز ادامه خواهد داشت. بنیان تیم توسط ورزشکاران جانباز و ایثارگر بسته شد و ما میراث‌دار آن عزیزان هستیم.
,
 
,
علیپوریان با اشاره به خداحافظی «هادی رضایی» از تیم گفت: روند آماده‌سازی تیم طولانی و فرسایشی بود و این کار موجب شد تا ما و کادر فنی نیز به استراحت نیاز داشته باشیم. پرافتخارترین مربی ایران نیز بعد از این استراحت تصمیم خواهد گرفت و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.
,
 
,
وی با اشاره به حرکت تیم بعد از قهرمانی در برابر «کونیکو یامامورا» افزود: مادر شهید «محمدبابایی» که سرپرست نمادین کاوران بود در زمان برگزاری رقابت‌ها در سالن حضور داشت. سلام نظامی تیم به وی به نوعی قدردانی از زحمات این مادر شهید و خدمات خانواده او برای ایران اسلامی بود.
,
 
,
تیم والیبال نشسته ایران با غلبه بر تیم‌های آلمان، چین، برزیل، بوسنی و روسیه موفق شد هفتمین مدال ادوار پارالمپیک خود را کسب کند. این تیم هفت مدال طلا و ۲ نقره پارالمپیک را در کارنامه دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه