اخبار داغ

مسئول مرکز مراقبتهای بالینی سازمان اورژانس یزد خبرداد:

انتقال قریب۴هزار بیمار در بین مراکز درمانی یزد در شش ماه نخست سال

انتقال قریب۴هزار بیمار در بین مراکز درمانی یزد در شش ماه نخست سال
مسئول مرکز پایش مراقبتهای بالینی سازمان اورژانس استان یزد از کنترل آنلاین اورژانس بیمارستانهای یزد در جهت جلوگیری از تراکم و تجمع بیمار در بیمارستانها خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعیدرضا پهلوانپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به خدمات اورژانس استان در انتقال بیماران بین مراکز درمانی گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۳۶۰۰ مورد انتقال زمینی و ۳۰ مورد انتقال هوایی بیماران بین مراکز درمانی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی از رصد آنلاین مراکز اورژانس بیمارستانهای شهید رهنمون، شهید صدوقی و بیمارستان افشار یزد از طریق دوربین های مدار بسته برای کنترل مجازی این مراکز خبر داد و افزود: از طریق این کنترل انلاین میتوانیم از تراکم و تجمع بیمار در اورژانس های بیمارستانها جلوگیری و همچنین وضعیت رسیدگی به آنها را بررسی و رصد میکنیم.
,
پهلوانپور ابراز داشت: سازمان اورژانس استان به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یزد یکی از مستندترین و قطعی‌ترین آمارها در مورد بیماران را نیز در اختیار دارد که در قالب یک مجموعه مطالعاتی این آمارها آنالیز و جهت راهبردها و سیاستگذاری‌های استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
,
 
,
پهلوانپوردر پایان گفت: پایش کامل وضعیت مادران و نیز کودکان یک تا پنج سال پرخطر استان از طریق این سازمان برای ارائه خدمات مورد نیازشان صورت میگیرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه