اخبار داغ

برگزاری جلسه اضطراری ستاد مدیریت کرونا در کردستان/تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و پیش‌بینی وضعیت بحرانی

برگزاری جلسه اضطراری ستاد مدیریت کرونا در کردستان/تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و پیش‌بینی وضعیت بحرانی
جلسه اورژانسی ستاد مدیریت کرونا در راستای تصمیم گیری وضعیت قرمز استان با توجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی با ریاست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، بامداد امروز جلسه اورژانسی ستاد مقابله با کرونا با حضور دکتر صدیق جدید الاسلامی معاون درمان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و روسای بیمارستان‌ها با توجه به وضعیت قرمز استان،  افزایش تعداد مبتلایان، بستری‌ها و به تبع مرگ و میرهای ناشی از کرونا، تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و پیش‌بینی وضعیت بحرانی، در محل سالن جلسات بیمارستان توحید سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این جلسه با ابراز نگرانی شدید از روند افزایشی مبتلایان در این استان بویژه شهرستان سنندج اظهار کرد: عادی انگاری و حضور در تجمعات و دورهمی ها وضعیت کردستان را به قرمز تبدیل کرده و در صورت ادامه همین روند وضعیت بحرانی دور از انتظار  نخواهد بود.
,
 جدیدالاسلامی وضعیت کرونا در استان را وخیم اعلام کرد و افزود: هر لحظه تعداد مبتلایان و بستری‌ها روبه افزایش و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مختص این بیماران تکمیل شده است.
,
وی با اشاره به تمهیدات و اعمال محدودیت‌های احتمالی از شهروندان درخواست کرد: در صورت داشتن هر گونه علائم مشکوک به کرونا به مراکز پزشکی مراجعه کنید، درمان و قرنطینه خانگی را شروع کرده و از ورود به اجتماع پرهیز نمایید در غیر این صورت روزهای سختی در پیش است.
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اکنون تعداد بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان به بیش از ۹۰۰ نفر رسیده است  که بالاترین آمار در سال جاری است.
,
 جدیدالاسلامی با بیان اینکه ۷۰ درصد مبتلایان و بستری‌های استان مربوط به سنندج است، اضافه کرد: تاکنون تعداد جانباختگان کرونا در استان به یک‌هزار و ۵۷۷ نفر رسیده است که ۶۶۶ نفر آنها از شهروندان سنندجی بوده‌اند.
,
وی تصریح کرد: بیش از ۷۱ هزار نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون به این بیماری مبتلا شده‌اند که در موج پنجم، تعداد بستری‌ها همچنان افزایشی است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه