اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی آمل:

۴۲ مددجوی آملی خانه‌دار می‌شوند

۴۲ مددجوی آملی خانه‌دار می‌شوند
حامد طاهری گفت: در سال جاری شهرستان آمل مسئولیت ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی را برعهده گرفت که تاکنون از این تعداد، ۴۲ واحد به سپاه شهرستان آمل و بسیج سازندگی معرفی شد و تا پایان سال این منازل به مددجویان تحویل داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد طاهری نسب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: طی سال های اخیر بسیج سازندگی سپاه پاسداران در سطح کشور طی تفاهم‌نامه‌ ای که با کمیته امداد و اداره بهزیستی منعقد شد وظیفه ساخت منازل مسکونی برای مددجویان را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری شهرستان آمل مسئولیت ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی را برعهده گرفت افزود: تا کنون از این تعداد، ۴۲ واحد به سپاه شهرستان آمل و بسیج سازندگی معرفی شد که هزینه ساخت هر واحد مسکونی 50 متری، حدود 200 میلیون تومان براورد گردید.

طاهری نسب از نحوه تامین هزینه ساخت این منازل خبر داد: برای ساخت هر واحد مسکونی،کمیته امداد با پرداخت 30 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن و 20 میلیون تومان توسط کمیته امداد به صورت بلاعوض و 50 میلیون تومان در قالب وام در اختیار خانوارها قرار می گیرد. همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان توسط مجموعه بسیج سازندگی و مجمع خیرین محرومیت زدایی سپاه شهرستان آمل تامین خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی آمل با اشاره به اینکه هم اکنون در حال ساخت منازل مسکونی برای مددجویان هستیم خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب سکونت مددجویان که اکثراً یا در خانه‌های استیجاری به سرمی‌برند و یا اینکه به صورت تجمعی چند خانواده در یک منزل مسکونی باهمدیگر زندگی می‌کنند، تمام تلاش خود را می کنیم تا در اسرع وقت این خانه‌ها را تحویل این مددجویان دهیم.

وی گفت: بسیج سازندگی شهرستان آمل علاوه بر ساخت منازل مسکونی برای مددجویان، پروژه‌ ساخت و مرمت گلزار شهدا  نیز در اختیار دارد که در سال جاری، یازده گلزارشهید را از بنیاد شهید شهرستان آمل تحویل گرفته و هم اکنون ۷ پروژه ساخت گلزارشهید شروع شده و 5 پروژه ساخت نیز به اتمام رسیده که این 5 واحد در هفته دفاع مقدس افتتاح و رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه