اخبار داغ

امیدواریم مردم را خوشحال کنیم

عطایی: چین‌تایپه را مهار کردیم/ می‌خواهیم به فینال برسیم

عطایی: چین‌تایپه را مهار کردیم/ می‌خواهیم به فینال برسیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی مسابقه امروز با چین‌تایپه، گفت: بازیکنان ایران با سرویس و دفاع خوب، ویژگی تهاجمی حریف را مهار کردند و با حملات مناسب، جریان بازی را به نفع ایران حفظ کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از پیروزی ایران برابر چین‌تایپه و صعود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی، افزود: چین‌تایپه نسبت به تیم‌های که تا کنون با آن‌ها مسابقه داشتیم، عملکرد بهتری در مسابقات داشت و با توجه به این‌که این دیدار برای صدرنشینی بود، اهمیت ویژه‌ای برای دو تیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم ایران در این مسابقه، تصریح کرد: بازیکنان ایران سرویس‌های قدرتمندی در این مسابقه زدند و در ست نخست تیم حریف را به خوبی کنترل کردند و اجازه بازی به این تیم ندادند.
,
 
,
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: چین‌تایپه در ست دوم به مراتب بهتر از ست نخست بازی کرد و بازیکنان ایران را تحت فشار قرار داد، اما عملکرد ملی‌پوشان به گونه‌ای بود که این تیم در نهایت نتیجه را واگذار کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در ست سوم تسلط تیم ایران بر مسابقه کامل شد، گفت: بازیکنان ایران با سرویس‌های قدرتمند موفق به دور کردن توپ از پاسور این تیم شدند تا چین‌تایپه موفق به انجام کارهای ترکیبی که از ویژگی‌های والیبال شرق آسیاست، نشود.
,
 
,
عطایی تاکید کرد: در مجموع در این مسابقه تیم ایران با سرویس و دفاع خوب ویژگی تهاجمی حریف را مهار کرد و مهاجمان با حملات مناسب جریان بازی را به نفع ایران حفظ کردند.
,
 
,
وی با یادآوری اینکه والیبال تایپه در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته، ادامه داد: تیم ملی والیبال چین‌تایپه در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مقام سوم دست یافت، ایران هم قهرمان شد، اما سومی تاپیه نشان از رشد و توسعه والیبال این کشور در قاره آسیا داشت.
,
 
,
سرمربی تیم ملی والیبال درباره مسابقه ایران در مرحله نیمه‌نهایی هم گفت: هنوز حریف ایران مشخص نیست، اما بر اساس توانمندی حریف تحلیل و ارزیابی‌های مناسب را در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد تا انشاالله با یک پیروزی دیگر به دیدار نهایی راه یابیم و مردم ایران را خوشحال کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه