اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) سبزوار خبر داد:

اهدای ۳۸۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سبزوار

اهدای ۳۸۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سبزوار
داورزنی گفت: ۳۸۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در سبزوار به منظور بهره‌مندی از آموزش مجازی در بستر شبکه شاد طی یک سال گذشته اهدا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد داورزنی، مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) سبزوار  در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی از آموزش مجازی ۳۸۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سبزوار اهدا شد که از این تعداد تبلت ۳۳۰ مورد آن از طریق واحد فرهنگی کمیته امداد و ۵۰ مورد دیگر نیز از سوی واحد زکات با مشارکت‌های خیران خریداری و به دانش‌آموزان محروم اهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار دانش‌آموز  شهرستان سبزوار زیر پوش کمیته امداد هستند، تصریح  کرد: بخشی از لوازم تحصیلی این دانش‌آموزان بی‌‌بضاعت از طریق شور  عاطفه‌ها و کمک خیران تامین می‌شود.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: با توجه به شرایط کرونایی برپایی پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان محدود شده است و عمده کمک‌های خیران و نیکوکاران برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم از طریق فضای مجازی و نیز مراکز نیکوکاری جمع آوری می‌شود.

,

داورزنی افزود: طی سال‌های گذشته عمده کمک‌های نیکوکاران سبزوار به دانش‌آموزان محروم توسط پایگاه جشن عاطفه‌ها و فضای مجازی صورت گرفته است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: مردم این شهرستان در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از چهار میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

,

وی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها همه ساله در سراسر کشور از ۲۶ شهریور تا ۱۱ مهرماه با هدف جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان محروم برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه