اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

خط مقاومت؛ همواره الگوی انقلاب اسلامی ایران بوده است/ آمریکا در آستانه فروپاشی قراردارد

خط مقاومت؛ همواره الگوی انقلاب اسلامی ایران بوده است/ آمریکا در آستانه فروپاشی قراردارد
حجت الاسلام محمد باقر عبدوس گفت: انقلاب اسلامی ایران همواره خط مقاومت را در تمام طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حفظ نموده و نشان داده است این موضوع عامل برتری ایران در دنیا و در مقابل استکبار گران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد،ضمن اشاره به در پیش روی بودن هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران همواره خط مقاومت را در تمام طول دوران انقلاب  اسلامی و دفاع مقدس حفظ نموده و نشان داده است این موضوع عامل برتری ایران در دنیا و در مقابل استکبارگران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی درادامه افزود: رهبر کبیر انقلاب از ابتدا خط فکری امام علی (ع) را الگوی خود قرارداد  و این هوشیاری و بصیرت همچنان در منش و رفتار مقام معظم رهبری هم نهادینه شده است و ما نیز باید با تاسی از رهبر انقلاب  هوشیار باشیم و نقشه و راه دشمن را با تدبیر خنثی کنیم.

,

عبدوس بااشاره به قدرت برتر ایران در منطقه اذعان کرد: اگر امروز با قدرت می توانیم در دنیا سخن بگوییم، نتیجه مقاومت و ایستادگی در تمام سال های پس از انقلاب است و اگر آمریکا می خواهد دوباره مذاکره کند باید بداند ایران  از موضع قدرت وارد مذاکره خواهد شد.

,

امام جمعه موقت شهرسمنان با بیان این نکته که آمریکا در آستانه فروپاشی قرار دارد،تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها براین موضوع تاکید کردند و امروز خود ترامپ هم با آن همه ادعا اعتراف می کند که معلوم نیست در سه سال آینده امریکا وجود داشته باشد یا نه!

,

عبدوس در رابطه با استخراج رمز ارز و بیت کوین نیز به مسئولین یاد آوری کرد: بسیاری از افراد با استفاده از برق ارزان قیمت خانوارها اقدام به چنین عملی می کنند که باید مسئولین در مقابل این افراد هوشیار باشند و آن را کنترل کنند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه