اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد:

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بروجرد برگزار می‌شود

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بروجرد برگزار می‌شود
موسوی گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بروجرد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرت اله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: هر ساله تعدادی از زائران در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور دارند اما در همین راستا برای افرادی که شرایط حضور در این مراسم را ندارند، برنامه جاماندگان اربعین برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در روز اربعین برگزار خواهد شد که هیات‌های مذهبی به همراه سایر مردم از حرم تا حرم را با عزاداری، سینه زنی و مداحی پیاده روی می کنند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: علاوه بر این نیز هیات‌های مذهبی برنامه هایی از جمله برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی را در برنامه دارند که همزمان با ایام اربعین برگزار نمایند.

,

موسوی با اشاره به فعالیت موکب ها، گفت: به دلیل اینکه امسال پیاده‌روی اربعین و اعزام زائران به صورت هوایی انجام می شود، بسیاری از موکب‌ها فعالیت خود را به سمت و سوی دیگری از جمله تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن در بین نیازمندان سوق داده اند و همه تلاش می کنند تا در این ایام اوج ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) نشان دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه