اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر خبر داد؛

اجرای طرح خانه به خانه تزریق واکسن کرونا در کاشمر/ ۹۰ درصد جامعه هدف روستای قوچ پلنگ واکسینه شدند

اجرای طرح خانه به خانه تزریق واکسن کرونا در کاشمر/ ۹۰ درصد جامعه هدف روستای قوچ پلنگ واکسینه شدند
یعقوبیان با بیان اینکه دو تیم از دفاع زیستی ناحیه کاشمر به روستای قوچ پلنگ این شهرستان جهت عملیات واکسیناسیون خانه به خانه اعزام شدند، گفت: در این طرح ۲۰۰ دوز واکسن کرونا تزریق شد و طی یک روز ۹۰ درصد جامعه هدف روستای قوچ پلنگ علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از اجرای طرح تزریق واکسن به صورت خانه به خانه در برخی از روستاهای شهرستان خبر داد و اظهار داشت: واکسن کرونا به صورت محله محور و خانه به خانه برای گروههای هدف جامانده در مناطق مختلف شهرستان تزریق می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تسریع در روند واکسیناسیون گروه‌های هدف علیه ویروس‌کرونا، طرح واکسیناسیون کرونا بصورت خانه به خانه در روستا‌ها و مناطق شهرستان کاشمر توسط سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی در حال اجرا است.

, .,

فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه در همین راستا دو تیم از دفاع زیستی ناحیه کاشمر به روستای قوچ پلنگ جهت عملیات واکسیناسیون اعزام شدند، تصریح کرد: این تیم ها خانه به خانه و فرد به فرد، به افرادی که از طرح واکسیناسیون جا مانده باشند واکسن کرونا تزریق می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه در این طرح ۲۰۰دوز واکسن کرونا تزریق شد و طی یک روز ۹۰ درصد جامعه هدف روستای قوچ پلنگ علیه بیماری کرونا واکسینه شدند، اذعان کرد: همچنین ۹۰ دوز واکسن نیز در روستای تل آباد شهرستان کاشمر در قالب طرح خانه به خانه تزریق شده است.

,

یعقوبیان با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون خانه به خانه توسط سپاه ناحیه کاشمر از ۳۱ شهریور به مدت سه روز در مناطق حسین آباد و خیابان رازی کاشمر اجرا خواهد شد، عنوان کرد: با مراجعه به درب خانه در روستاهای هدف افرادی که تحت تاثیر تبلیغات سوء فضای مجازی قرار گرفتند را شناسایی و بحث اقناع سازی این افراد انجام می شود و تا افراد نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

,

وی ضمن تاکید بر ضرورت اقناع سازی امتناع کنندگان از دریافت واکسن در شهرستان کاشمر، تشریح کرد: ستادهای فرعی در روستاها متشکل از روحانیت، دهیار، شورا، مسئول خانه بهداشت و فرماندهان پایگاه بسیج در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا تشکیل شده تا علاوه بر شناسایی موارد ابتلا به کرونا، آموزش‌های لازم به این افراد و خانواده‌های آنان داده شده تا از شیوع گسترده‌تر آن در منطقه جلوگیری شود.

, .,

فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه سپاه هم در طرح شهید سلیمانی و هم در ارائه بسته‌ها و کمک‌های معیشتی به آسیب دیده‌گان از کرونا نقش آفرینی می کند، تاکید کرد: مردم باید کرونا را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن پرهیز از عادی انگاری این بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی را بطور کامل رعایت کنند.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه